800
۰
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

سپاه با مدیریت جهادی سیل را کنترل کرد/با همکاری اصناف استان 450 خانه در مناطق درگیر سیلاب ساخته می شود

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی ی"یک بازاری یک کالای منزل" در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
سپاه با مدیریت جهادی سیل را کنترل کرد/با همکاری اصناف استان 450 خانه در مناطق درگیر سیلاب ساخته می شود
به گزارش شستون؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ جلسه هماهنگی طرح جهاد همبستگی یک بازاری و یک کالای منزل با حضور سردار ناظری جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در زابل برگزار شد.
در این جلسه سردار محمد ناظری جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت خود به درجه پختگی رسیده است.
وی افزود: امروز دشمن با تمام ابزار پای کار آمده است تا بتوانند ضربه ای به انقلاب بزنند، اما دریای خروشان مردمی به صورت متلاطم در جامعه حضور یافتند و پشتیبانی خود را از نظام اعلام کردند.
سردار ناظری گفت: دشمن با توجه به اینکه از قدرت نظام وحشت دارد، سپاه پاسداران را گروه تروریستی اعلام می کند تا بتواند ضربه ای به آن وارد کند اما غافل از آن است که ایران ۸۰ میلیون پاسدار و بسیجی دارد.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب که طی بیانیه ای از سوی حضرت آقا اعلام شد ، منشور انقلاب اسلامی ایران است، که تمدن نوین اسلامی را نوید می دهد.
جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از برکات وجود حضرت آقا در این دو دهه اخیر این است که برای هر سال ایشان شعاری را انتخاب می کنند که روش عالمانه و کارشناسانه ای است که می تواند اراده ملی را تقویت کند.
وی بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران سال ها پیش دست دشمن را خوانده بودند اما با تدبیر و آینده نگری پی بردند که دشمن قصد دارد اقتصاد کشور را نشانه گیرد از آنجا بود که شعار سال را در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کردند.
ناظری گفت: در سال جاری نیز ، تولید کنندگان باید به شعار سال توجه داشته باشند و باید با توجه به پتانسیل ها تولید را رونق بخشند.
وی ادامه داد: با رونق تولید در جامعه بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود، و قیمت ها را می توان به راحتی کنترل کرد همچنین وابستگی مردم به کالاهای خارجی کمتر از قبل خواهد شد.
وی با بیان اینکه نگران آمار بالای بیکاری جوانان در کشور هستیم گفت : کشور ما ظرفیت عظیمی دارد و با رونق تولید می توان بستر صادرات را نیز فراهم کرد .
جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در محقق سازی شعار سال باید تدبیر ، شجاعت و روحیه جهادی به کار برد تا به هدف والای شعار سال نزدیک شویم.
وی ضمن اشاره به سیل سیستان گفت: تمام نواحی بسیج سپاه منطقه سیستان با اتحاد و همدلی در مواقع بحران معضل دایک شکسته شده نیاتک را برطرف کردند.
وی در ادامه به دست های مهربان اصناف در مواقع بحرانی اشاره کرد و گفت: طرح یک بازاری و یک کالای منزل و یک مسجد یک خانه در گلستان جهت بازسازی مناطق سیل زده اجرا شده است که به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده اند.
جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سیل یک نعمت است که باعث همبستگی ملی در ایران شد، لذا بر اساس حضور مردم در صحنه با هماهنگی در تهران طرح جهاد همبستگی ملی یک بازاری یک کالای منزل قرار است در کل کشور اجرا شود .
وی ادامه داد: لازم است تا ساختن شهرهای سیل زده به دست خود مردم باشد سپاه به عنوان اینکه کار را تسهیل کند به دولت کمک خواهد کرد تا زودتر از زمان مقرر مردم به خانه هایشان بروند.
جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: این طرح در سیستان و بلوچستان برخلاف سایر استان ها به دلیل خشکسالی و پایین بودن قدرت خرید مردم مبلغ ناچیز ۲۰ هزار تومان عنوان شده است تا هیچگونه فشار مضاعفی بر روی بازاریان قرار نگیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین هر تاجر ۱۰۰ هزار تومان کنار بگذارند تا سهمیه استان سیستان و بلوچستان جهت ساخت و تجهیز ۴۵۰ خانه در مناطق سیل زده تکمیل شود.
وی در ادامه ضمن تشکر از فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زابل به جهت کمک مضاعف در مهار سیلاب در شمال استان گفت: سیل در کشور باعث همدلی و اتحاد بیشتر مردم شده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 14046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *