800
۰

زلاتانی که حاشیه‌ها را بغل کرد

فرزاد حاتمی مهاجم جنجالی فوتبال کشورمان بار دیگر حاشیه ساز شد.
زلاتانی که حاشیه‌ها را بغل کرد
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد حاتمی وقتی به تیم فوتبال استقلال تهران آمد، هم خوب شوت زنی می‌کرد و هم روی هوا به مدافعان حریف رحم نمی‌کرد. هواداران استقلال روی سکو‌ها به او لقب زلاتان دادند و منتظر ظهور یک مهاجم همه فن حریف بودند. اما خیلی طول نکشید که حاتمی همه را نا امید کرد و برای پیدا کردن یک خانه جدید بار‌ها تیم و شهرش را عوض کرد.
زلاتانی که حاشیه‌ها را بغل کرد
درگیری با قلعه نویی
سال ۹۱ دو هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و سپاهان در دیداری حساس برای تعیین قهرمان لیگ به مصاف هم رفتند. استقلال تا ثانیه‌های پایانی با یک گل از حریف ۱۰ نفره خود عقب بود و قلعه نویی چندین بار در حین بازی به حاتمی تذکر داد. در نهایت با گل به خودی بازیکن سپاهان، استقلال بازی را به تساوی کشاند، اما بعد از سوت پایان بازی، قلعه نویی به سرعت سمت حاتمی رفت و در کمال ناباوری حاتمی با مربی خود درگیر شد. کار تا جایی پیش رفت که اگر بازیکنان استقلال دخالت نمی‌کردند، بین مربی و شاگرد درگیری فیزیکی پیش می‌آمد. استقلال قهرمان شد و قلعه نویی برای سال بعد حاتمی را از لیست استقلال کنار گذاشت.
چاقو یا قاشق، یک چیزی کشیده شد
۲ سال پیش وقتی بازیکن تراکتورسازی بود پیش از شروع فصل همراه تیمش به تهران آمد و در بازی دوستانه مقابل تیم فوتبال پیکان با امیر حسین صادقی مدافع حریف درگیری لفظی پیدا کرد. موضوع ختم به خیر شد تا اینکه این بار در هفته سوم لیگ برتر شب قبل از بازی با پیکان تهران در هتل المپیک، محمد ابراهیمی تلاش کرد تا این ۲ بازیکن را با هم آشتی دهد. دراین لحظه وقتی با هم روبرو شدند دوباره درگیری بینشان صورت گرفت و کار بالا گرفت. گفته شد که حاتمی با چاقو در رستوران هتل به سمت صادقی رفته. البته بعد‌ها خود حاتمی گفت: چاقو کجا بود؟ من با قاشق سراغ صادقی رفتم. شیشه‌های هتل المپیک شکسته شد و حراست هتل حاتمی را از هتل بیرون انداخت.
زلاتانی که حاشیه‌ها را بغل کرد
درگیری با داور و گل محمدی
سال ۹۶ بازی تراکتور سازی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و این بار حاتمی به دلیل خطای خشن روی بازیکن استقلال خوزستان با کارت قرمز داور روبرو شد. بعد از اخراج با داور درگیری لفظی پیدا کرد و کمیته انضباطی هم به جز محرومیت به خاطر کارت قرمز، یک بازی دیگر هم حاتمی را از همراهی تراکتور محروم کرد. این پایان حاشیه‌های حاتمی در تبریز نبود و تراکتورسازی همان سال در تهران بازی را مقابل پرسپولیس با ۲ گل واگذار کرد. در پایان بازی یحیی گل محمدی سرمربی وقت تراکتور از عملکرد مهاجمان تیمش انتقاد کرد. حاتمی هم  در میکسدزون ورزشگاه آزادی خطاب به مربی تیمش گفت: گل محمدی هر تعداد که مهاجم دوست دارد جذب کند. اما مشکل تیم ما تاکتیک‌های اوست.
یک جا بمان و بازی کن مارکو
شاید هیچ وقت پیش نیامده باشد که خبری در خصوص تمدید قرارداد فرزاد حاتمی با تیمش را بشنویم. او در ۱۰ سال اخیر ۱۳ بار با تیم‌های مختلف قرارداد بسته و در یک تیم بند نشده است. هر بار به دلایل مختلف تیمش را عوض می‌کرد و تیم بعدی هم جایی برای درخشش او نبود. حتی درتعطیلات نیم فصل هم خبر‌هایی در خصوص امضای قرارداد با تیم فوتبال الزورا عراق شنیده شد که البته این موضوع به سرانجام نرسید. به هر حال این تیم عوض کردن‌ها باعث شد که بازیکن بلند قامت فوتبال کشورمان هیچ گاه بین بهترین مهاجمان لیگ برتر قرار نگیرد. احتمالا بهترین لقب برای توصیف دوران ورزشی حاتمی، همان مارکوپولو باشد.
زلاتانی که حاشیه‌ها را بغل کرد
جم، آخرین حاشیه زلاتان
حاتمی درنقل و انتقالات نیم فصل راهی جم شد و با تیم فوتبال پارس جنوبی قرارداد امضا کرد. اما طی ماه‌های اخیر این تیم دچار مشکلات مالی شد و بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی قبل از بازی با پیکان در نشست خبری گفت چند بازیکن مطرح تیمش را کنار می‌گذارد و در نهایت با نظر سرمربی این تیم، فرزاد حاتمی بود که از جمع شاگردان تارتار کنار رفت. در کمال ناباوری حاتمی گفت: تارتار یک پرسپولیسی است. هفته آخرهم تیم مان با پرسپولیس بازی داشت و تارتار من را کنار گذاشت که به پرسپولیس گل نزنم.
در سالیان اخیر، فوتبال ایران بازیکنان با استعداد زیادی داشت که آن‌ها خودشان قدرشان را ندانستند و حالا می‌توان فرزاد حاتمی را به این لیست اضافه کنیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 14048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *