800
۰
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان:

هلال احمر نهادی بدون مرز در ملیت و مذهب/ حیاتی بودن آموزش های داوطلبان و امداد گران به طور مستمر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان گفت: آموزش داوطلبان و امدادگران به صورت مستمر و بروز بسیار مهم و حیاتی است زیرا موجبات پرورش نیروهای کارآمد و توانمند و نتیجتا سازمانی آماده مانور در برابر حوادث غیرمترقبه را رقم خواهد زد.
هلال احمر نهادی بدون مرز در ملیت و مذهب/ حیاتی بودن آموزش های داوطلبان و امداد گران به طور مستمر
به گزارش شستون، مراسم گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ با حضور امام جمعه شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئولین دستگاه های اجرایی و معتمدین در  سالن همایش های جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.
 
جمشید هاشمزهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان در این مراسم ضمن تبریک روز معلم به جامعه معلمین و مدرسین، تلاش های جمعیت هلال احمر در کشور در شرایط بحرانی و امدادرسانی را قابل تقدیر عنوان کرد.
 
وی افزود: جمعیت هلال احمر نهادی بدون مرز در ملیت و مذهب است که در امر امداد رسانی در هر شرایطی با آمادگی در داخل و خارج کشور فعالیت دارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: آموزش داوطلبان و امدادگران به صورت مستمر و بروز بسیار مهم و حیاتی است زیرا موجبات پرورش نیروهای کارآمد و توانمند و نتیجتا سازمانی آماده مانور در برابر حوادث غیرمترقبه را رقم خواهد زد.
 
هاشمزهی در پایان با اشاره به سیل های اخیر کشور، بر حفظ حریم رودخانه ها و مسیل ها در شهرستان و ساخت و سازهای قانونی توصیه نمود.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/الف.د
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 14071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *