800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

دشمن نمی خواهد یک کشور مقتدر در دنیای اسلام به وجود آید/ خود باوری و خود محوری درمان پیشرفت است

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: استکبار و اروپاییان از کشوری که در آن پرچم های حق برافراشته شده است، کینه دارند و نمی خواهند یک کشور مقتدر اسلامی در دنیای اسلام به خصوص در ایران اسلامی به وجود بیاید.
دشمن نمی خواهد یک کشور مقتدر در دنیای اسلام به وجود آید/ خود باوری و خود محوری درمان پیشرفت است
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع مردم نمازگزار روز جمعه شهرستان سراوان اذعان کرد:  در ماه رمضان انسان ها باید برای جمع آوری حسنات تلاش کنند چرا که ماه رمضان فرصت بسیار عظیمی است که خداوند متعال برای بندگان خود قرار داده است. 

 وی با اشاره به دیدار جمعی از قاریان با مقام معظم رهبری، افزود: از قرآن باید انرژی دریافت کنیم چرا که قرآن نیاز امروز ماست،  قرآن است که با استکبار، ظلم، طغیان و طاغوت مخالفت و مقاومت می کند.

 امام جمعه شهرستان سراوان گفت: عربده کشی هایی که در موضع ریاست جمهوری و پادشاهی علیه ملت ها، صلح و آرامش انجام می شود، همان هایی هستند که قرآن سر آنها داد کشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه استکبار هیچ زمان راضی نخواهد بود که در  دنیای اسلام، حکومت اسلامی و انقلابی سر کار باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران چهل سال با ندای قرآنی حرکت و مقابل استکبار شیطان صفت ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران چهل سال با عزت، استقلال و عزتمندی به سمت جلو حرکت می کند، اضافه کرد: آنهایی که تکیه بر استکبار کردند تو دهنی خوردند و از بین رفتند.

امام جمعه سراوان یادآور شد: برخی از مسئولین در داخل که به جهالت دل بسته بودند که ضربه آن را نیز خوردند اما نظام اسلامی و انقلاب با سکان داری ولی خدا همچنان که در بدو انقلاب و تا به امروز  به خوبی مدیریت شده، انقلاب را در مسیر ریل، آرمان ها و ندای قرآن عبور دادند که یقین داریم سختی هایی که دشمنان استکباری امروز بر ما تحمیل کرده اند، عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به پیام قاطعانه برجامی ایران به آمریکا و اروپا، خاطر نشان کرد: همواره در طول تاریخ کشور ها  و آدم های بد صفت، عهد شکن هستند که در بحث برجام که تقریبا یک توافق نامه با ساز و کار بین المللی بود که همه باید پایبند باشند، اما کشوری که دایه حقوق بشر را دارد، عهد شکنی کرد و از برجام خارج شد.

 وی در تکمیل مطلب  فوق با بیان اینکه کشور های اروپایی هم که نسبت به موضوعات بعد از خروج آمریکا پایبند می بودند، قصور کردند، اضافه کرد: استکبار و اروپاییان از کشوری که در آن پرچم های حق برافراشته شده است، کینه دارند و نمی خواهند یک کشور مقتدر اسلامی در دنیای اسلام به خصوص در ایران اسلامی به وجود بیاید.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: از سوی رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی کشور تصمیم مناسبی گرفته شد که به پنج کشور که بعد از خروج آمریکا ابلاغ شد که اگر نتوانتد به تعهدات خود عمل کنند تا 60 روز فرصت داند که در غیر این صورت ایران در بحث برجام هیچ گونه مسئولتی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: در برخی از بند ها برجام آمده است که اگر هر یک از کشورها به تعهدات خود نسبت به ایران عمل نکند؛ ایران می تواند به صورت کلی و یا جزئی نسبت به آن تعهدات ایجاد شده متوقف کند.

 وی اضافه کرد: درمان پیشرفت، استقلال و ارزش ها این است که خودباوری و خودمحور در داخل داشته باشیم که دشمنان این را نمی خواهند.
انتهای پیام/الف.د

 
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 14155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *