800
۰

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

تیم فوتبال سپاهان رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس برای کسب قهرمانی لیگ برتر در هفته پایانی دارد.
دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر باعث شد که سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود و رقابت ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان برای کسب قهرمانی تنور مسابقات را داغ‌تر کند.
به هر حال زردپوشان اصفهانی با تساوی برابر تیم پدیده مشهد هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند و از کورس رقابت با پرسپولیس دست نکشیدند و پا به پای آن‌ها برای کسب قهرمانی می‌جنگند.
با توجه به تساوی پرسپولیس برابر تیم ماشین سازی همچنان طلایی پوشان اصفهان امیدوار هستند که رقیبشان دچار لغزش شود و پارس جنوبی همانند بازی‌های قبل خود محکم بازی کند و با پیروزی برابر پرسپولیس جام قهرمانی را تقدیم سپاهانی‌ها کند.
اکنون سپاهانی‌ها حسرت روز‌های را می‌خورند که امتیازات زیادی را از دست دادند، اما آن‌ها همچنان به کسب ششمین قهرمانی لیگ برتر امیدوار هستند.
زردپوشان اصفهانی برای ربودن جام قهرمانی از دست رقیب سرخپوش خود باید در بازی آخر استقلال خوزستان تیم سقوط کرده به لیگ دسته یک را شکست بدهند و از آن طرف هم نگاهشان به بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در جم هست تا شاهد معجزه فوتبالی در روز پایانی باشند.
سپاهانی‌ها سهمیه آسیایی خود را قطعی کردند، اما آن‌ها جام قهرمانی هم نشانه گرفته‌اند تا برای مرتبه ششم این جام را بالای سر خود ببرند و جشن قهرمانی در حضور هواداران خود برپا کنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 14184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *