در قرارگاه راهبردی ذوالفقار؛

سرلشکر موسوی: دشمن مرتکب خطایی شود پاسخی پشیمان‎کننده می‌دهیم

28 ارديبهشت 1398 ساعت 10:26

فرمانده کل ارتش ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» در قرارگاه راهبردی ذوالفقار پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف اظهار داشت: امروز بحمدالله تمامی یگان‎های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان‎کننده‎ای دریافت خواهد کرد.
 
سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‎های ارتش ضرورتی اجتناب‎ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.
 
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سالهای اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته‎اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.
 
در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه مأموریتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.
 
در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ‌های واکنش سریع ارائه کردند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 14240

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/14240/سرلشکر-موسوی-دشمن-مرتکب-خطایی-شود-پاسخی-پشیمان-کننده-می-دهیم

شستون
  https://shastoon.ir