800
۰

ماجرای هیولای استقلال چیست؟

پژمان منتظری در بخشی از مصاحبه بعد از بازی با سپیدرود از هیولایی حرف به میان آورد که در این سال‌ها به استقلال بدترین لطمات ممکن را وارد کرده است.
ماجرای هیولای استقلال چیست؟
به گزارش شستون، سوت پایان بازی استقلال با سپیدرود مهر پایانی بود بر پرونده پرفراز و نشیب این تیم در لیگ هجدهم، تیمی که گفته می‌شود یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های تاریخ استقلال و لیگ برتر است.
کسب عنوان سوم و ناکامی در تمامی جام‌های داخلی و خارجی باعث شد باز هم همه چیز روی سر بازیکنان آوار شود، اتفاقی که این بار اصلاً به مذاق آن‌ها خوش نیامد و باعث شد دو کاپیتان از سه کاپیتان این فصل استقلال حرف از هیولای پنهان درون باشگاه بزنند و ادعای مبارزه با این هیولا را به زبان بیاورند. دو کاپیتانی که یکی خداحافظی کرد و دیگری همچنان در تیم ماندنی است بلکه در فصول آینده بتواند طعم قهرمانی را بچشد.
پژمان منتظری در بخشی از مصاحبه بعد از بازی با سپیدرود از هیولایی حرف به میان آورد که در این سال‌ها به استقلال بدترین لطمات ممکن را وارد کرده است.
پژمان گفت: «یک‌سری آدم‌ها دشمن استقلال هستند و کار‌هایی می‌کنند. من درباره آن‌ها حرف می‌زنم، چون از کسی نمی‌ترسم. کسانی که بقیه جرأت نمی‌کنند درباره‌شان حرف بزنند، من یقه‌شان را گرفتم. بازیکنان دیگر هم دیدند.
این هیولا آن‌قدر هم که می‌گویند بزرگ نیست و اتفاقاً خیلی کوچک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود! شک نکنید خیلی زود سر این هیولا را می‌زنیم، چون مهم‌ترین چیز برای ما و طرفداران نام استقلال و موفقیت‌هایش است و در این راه به هیچ‌کس باج نخواهیم داد».
بیشتر بخوانید: بهترین گزینه برای مربی‌گری فصل بعد استقلال چه کسی است؟
در عین حال خسرو حیدری دیگر کاپیتان استقلال هم در روز خداحافظی اش این وعده را به هواداران داد که مقابل هر فردی که به تیم ضربه بزند، خواهد ایستاد.
خسرو گفت: «استقلال را تنها نمی‌گذارم و اگر کسی بخواهد به استقلال ضربه بزند، برابر او می‌ایستم و نمی‌گذارم حق استقلال ضایع شود. هیچ وقت حاشیه نداشتم و همیشه به این فکر کردم که پشت تیم باشم. به بازیکنان تیم گفتم لباس استقلال ارزش دارد و باید آن را بالا نگه داریم. لباس استقلال تن هر کس نمی‌رود و بازیکنان باید قدر پیراهن را بدانند. دوست داشتم با قهرمانی خداحافظی کنم، اما برخی مسائل دست به دست هم داد و مظلومیت استقلال بیش از هر چیز ثابت شد. امیدوارم آن‌ها که واقعاً استقلال را دوست دارند دست به دست هم داده و دشمن تیم را از درون نابود کنند».
نکته جالب اینکه کاپیتان تازه وداع کرده از مستطیل سبز با انتشار پستی برای یکی از هم‌تیمی‌های سابق خود در استقلال با او ابراز همدردی کرد و مدعی شد خوب می‌داند آرزویش خداحافظی با پیراهن استقلال بود، اما برخی این اجازه را ندادند، افرادی که از این پس قدم کج بردارند مقابل‌شان خواهد ایستاد.
مکث
کاپیتان‌های استقلال در حالی این‌گونه مقابل هیولای ویرانگر درونی صحبت کردند که در این سال‌ها کم پیرامون این موضوع بحث و جنجال نشده است. از مربیان برکنار شده یا بازیکنان وداع کرده با استقلال همه و همه با طعنه از این هیولا صحبت کردند، اما هنوز یک نفر به صراحت نامی از آن نبرده است!
منبع: روزنامه خبر ورزشی
انتهای پیام/
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 14242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *