800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

سوم خرداد در تاریخ ایران مانا و جاودانه شد/ در فتح خرمشهر مجاهدان با اعتقادات دینی ایستادگی کردند

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به سالروز آزاد سازی خونین شهر، گفت:در هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر مجاهدانی از ایران اسلامی با اعتقادات دینی مقابل دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیوفتد.
سوم خرداد در تاریخ ایران مانا و جاودانه شد/ در فتح خرمشهر مجاهدان با اعتقادات دینی ایستادگی کردند
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار با اشاره به اینکه جشن ها و مناسبت های ملی ایرانیان بر گرفته از مناسبت های دینی و مذهبی است، اذعان کرد: امروز سوم خرداد مصادف با سالروز آزاد سازی خونین شهر است که می تواند جشن ملی باشد و هم در زمره مناسبت های دینی قرار گیرد.

 وی با توجه به اینکه فتح خرمشهر فتح باورها و اعتقادات بود، افزود:  باورها و اعتقادات مردم قهرمان پرور ایرانی اسلامی بود که حماسه فتح خرمشهر به سرانجام رسید.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: باورهای دینی ملت شریف ایران در قالب هشت سال دفاع مقدس تبلور یافت و به جهانیان ایران اسلامی را معرفی کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه باید پیروزی ها و ارزش ها را پاس بداریم و به آیندگان منتقل کنیم، اضافه کرد: فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران مانا و جاودانه شده است.

 وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر مجاهدانی از ایران اسلامی با اعتقادات دینی مقابل دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیوفتد و آیندگان عظمت و اقتداری که جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف رقم زده از مقاومت، پیروزی و جنگ های اقتصادی و سیاسی را قضاوت خواهند کرد.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان تصریح کرد: به شهدا، جانبازان، رزمندگان، مجاهدان و مدافعان خود در اقصی نقاط جهان افتخار می کنیم  و سالروز آزاد سازی خرمشهر را پاس بداریم چرا که هم مناسبت ملی و هم مذهبی است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با اشاره به فرارسیدن شب های قدر و ضربت خوردن امام علی (ع) در محراب مسجد کوفه توسط ابن ملجم مرادی، خاطر نشان کرد: اگر کسی در ماه مبارک رمضان از قافله خودسازان و تزکیه  سازان عقب افتاده، از شب های باقیمانده ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر بهترین بهره را ببرد چرا که شب های قدر از هزار ماه برتر است.

انتهای پیام/الف.د 
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 14308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *