800
۰

گلایه فرهنگیان سیستان وبلوچستان از کسر 400 هزارتومانی حقوق

جمعی از فرهنگیان سیستان وبلوچستان از کسر 400 هزارتومانی حقوق خود در اردیبهشت ماه گلایه کرده و خواستار رسیدگی به آن شدند.
گلایه فرهنگیان سیستان وبلوچستان از کسر 400 هزارتومانی حقوق
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، جمعی از فرهنگیان سیستانی وبلوچستانی در حالی از واریزی حقوق خود گلایه داشته و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که به گفته آنان قرار بود امسال با افزایش حقوق مواجه شوند اما در اقدامی عجیب مبلغی حدود 400 هزار تومان از حساب های آنان کسر شده است.

علی مرادی، رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در این خصوص به خبرنگار عصرهامون گفت: در فروردین ماه امسال مبلغ 400 هزار تومان به شکل جبرانی به حساب تمام کارکنان دولت با این نگاه که ممکن است با توجه به اتفاقاتی که در کشور رخ داد(وقوع سیل) در شهریور یا مهر افزایش حقوق سالیانه را برای آنان اعمال کنند، واریز شد.

وی بیان کرد: این مبلغ در اردیبهشت ماه براساس قانون بازنشستگی از حساب فرهنگیان کسر شد، قوانین سازمان بازنشستگی تابع قوانین آموزش و پرورش نیست و مقرری را همه کارکنان رسمی در دستگاه های اجرایی باید پرداخت کنند.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش هم در این خصوص با بیان اینکه نگارش افزایش حقوق فرهنگیان آماده و در حقوق اردیبهشت لحاظ شده است، گفت: افزایش ضریب حقوق سالانه در ماه اول همیشه به نفع صندوق بازنشستگی کسر می شود.
 
انتهای پیام/
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 14313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *