800
۰

اطلاعات اولیه از میان‌رده هوآوی Nova 5i فاش شد +تصاویر

هوآوی تا چندی دیگر میان‌رده جدید سری Nova را به بازار عرضه می‌کند، چند منبع اطلاعاتی از این مدل منتشر کرده‌اند که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
اطلاعات اولیه از میان‌رده هوآوی Nova 5i فاش شد +تصاویر
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر تلفن‌های همراه تولیدی شرکت هوآوی مربوط به دسته میان‌رده‌های بازار هستند، یکی از خانواده‌های محبوب میان‌رده هوآوی، سری Nova نام دارد که اولین مدل آن در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، از آن پس هرساله چند مدل از خانواده نوا وارد بازار می‌شود که با توجه به کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه از مدل‌های محبوب به شمار می‌آیند. به طور مثال مدل نوا ۴ که در دسامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد، با مشخصاتی همچون یک پرچمدار عرضه شده، اما قیمت یک میان‌رده را دارد.
امادر ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد نوا 5i شنیده شده و چندین منبع برخی از مشخصات آن را فاش کرده‌اند، طبق اطلاعات موجود، این مدل در برخی مناطق با نام هوآوی P20 lite ۲۰۱۹ شناخته خواهد شد که نامی عجیب است، سری پی ۲۰ نام پرچمداران سال گذشته هوآوی است و مدل پی ۲۰ لایت نیز در همان سال گذشته معرفی و عرضه شد، اما در هر صورت هوآوی مجدادا می‌خواهد در برخی مناطق از این نام با پسوند ۲۰۱۹ استفاده نماید.
اطلاعات اولیه از میان‌رده هوآوی Nova 5i فاش شد +تصاویر
اما بر اساس کمیسیون ارتباطات ملی تایوان، مدل نوا 5i با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، طبق اطلاعات موجود، حافظه داخلی این مدل با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش است همچنین نسخه ارزان‌تر با ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت نیز در دسترس خواهد بود.
بیشتر بخوانید: طرح آیفون تاشوی جدید اپل منتشر شد +تصویر
اطلاعات اولیه از میان‌رده هوآوی Nova 5i فاش شد +تصاویر
اما اطلاعاتی دیگر از بنچمارک معتبر Geekbench نیز به دست آمده که بر اساس آن مدل نوا 5i به تراشه اختصاصی هوآوی با نام Kirin 710  تجهیز شده است، این پردازنده قدرت پردازش بالایی دارد و در دیگر میان‌رده‌های شرکت هوآوی مانند نوا 4e و پی ۳۰ لایت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. البته مدل جدید این پردازنده با نام Kirin 720 نیز به زودی معرفی می‌شود، اما احتمال آن کم است که هوآوی برای اولین بار از پردازنده جدید خود برروی مدلی مانند نوا 5i رونمایی کند.
اطلاعات اولیه از میان‌رده هوآوی Nova 5i فاش شد +تصاویر
همانطور که اعلام شد مشخصات این مدل از منابع مختلفی در دسترس قرار گرفته است، به طور مثال طبق کمیسیون اطلاعات آمریکا، مدل نوا 5i از باتری با ظرفیت مطلوب ۳۹۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد، همچنین اطلاعات قبلی منتشر شده از این مدل بیانگر صفحه نمایش ۵.۸ اینچی ال‌سی‌دی به همراه حفره برای دوربین سلفی (مانند نوا ۴) و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور‌های ۲۴، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی با حسگر TOF است. اطلاعات رسمی این مدل تا مدتی دیگر به صورت رسمی منتشر می‌شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 14377
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *