800
۰
مسئول اردوهای جهادی حوزه مقاومت شهید مطهره نارویی جالق:

برگزاری اردوی یک روزه جهادی بانوان بسیجی جالقی/ توجه به خود اشتغالی راه گشای کاهش آمار بالای بیکاری

اردوی جهادی یکروزه با هدف اشتغالزایی در سال رونق تولید در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در شهر جالق برگزار شد.
برگزاری اردوی یک روزه جهادی بانوان بسیجی جالقی/ توجه به خود اشتغالی راه گشای کاهش آمار بالای بیکاری
به گزارش شستون، اردوی جهادی یک روزه بانوان بسیجی شهر جالق با هدف اشتغالزایی، ایجاد روحیه جهادی، غنی سازی اوقات فراغت جامعه زنان در عرصه سازندگ، کمک به توسعه سازندگی، رفع محرومیت و تقویت روحیه کارهای جمعی  برگزار شد.
چاکری مسئول گروه جهادی بانوان بسیجی حوزه مقاومت شهده مطهره نارویی در حاشیه این اردوی جهادی به خبرنگار افتخاری شستون، گفت: جهادگران بسبجی باحضور در این اردوها از نزدیک با مشکلات روستاییان و کمبود های جامعه روستایی آشنا می شوند.
 
وی افزود: اردوهای جهادی با هدف کمک به محرومان و مستضعفین و در جهت ارتقاء عملکرد و استقلال اقتصادی در بخش مهارت های سوزندوزی در مناطق روستایی می‌تواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.
 
مسئول اردوهای جهادی حوزه مقاومت شهید مطهره نارویی جالق بیان کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش روز افزون آمار بیکاری، توجه به خود اشتغالی می‌تواند یکی از راه‌های کاهش این معضل بیکاری در جامعه باشد.
چاکری با بیان اینکه اردوهای جهادی و آموزش‌ها و تسهیلات بسیج سازندگی می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد، خاطر نشان کرد: در واقع خدمت به محرومین و مستضعفین، فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در بین مردم در جهات مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای عملکرد و استقلال اقتصادی در بخش  مهارت های سوزندوزی در مناطق روستایی بخشی از اهداف اردوهای جهادی است.
 
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 14731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *