800
۰

گام بلند دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان در سیستان و بلوچستان/ پیمانکار بخش خصوصی شرکت نفت دستگیر شد

آقای "ج.س" پیمانکار بخش خصوصی شرکت نفت در یکی از جایگاه مرزی استان دستگیر و روانه زندان شده است.
گام بلند دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان در سیستان و بلوچستان/ پیمانکار بخش خصوصی شرکت نفت دستگیر شد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ بیست و سوم تیرماه سال گذشته مطلبی با عنوان "ردپای ویژه خواران سیستان وبلوچستان در قاچاق سوخت!" در این پایگاه خبری منتشر شد که در قالب آن بر ضرورت نظارت ها بر عملکرد یک جایگاه سوخت مرزی در شهرستان زابل تاکید شده بود.
 
بر اساس اخبار واصله؛ نحوه واگذاری، شیوه فعالیت و محل جانمایی جایگاه مذکور شک و شبهات بسیاری داشت که در آن مطلب تاکید شد تا مسئولان امر هر چه سریعتر به این پرونده ورود کنند که در نهایت پس از ورود جدی دستگاه های ذیربط، سیستم های امنیتی و قوه قضائیه سهمیه سوخت جایگاه قطع و امتیاز آن نیز از دست پیمانکار گرفته شد.
 
خلع ید این جایگاه سوخت به نوبه خود اقدامی موثر قلمداد می شد اما بخش دیگری که باید مورد بررسی قرار می گرفت مباحث مالی و میزان خرید و فروش سوخت در این جایگاه مرزی بود که طی روزهای گذشته خبر رسید پیمانکار بخش خصوصی شرکت نفت که مسئولیت این جایگاه را بر عهده داشته است دستگیر و روانه زندان شده است.
 
آگاهان و افراد مطلع علت دستگیری این فرد که به عنوان کارگذار در فروش سوخت مرزی از سوی استانداری به شرکت نفت معرفی شده است را فساد مالی عنوان کرده اند که در آینده ابعاد دیگر این پرونده را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
 
به نظر می رسد دستگیری برخی از مقامات سابق استانداری و روابط دوستانه با این فرد بی ارتباط با این موضوع نبوده است. گفتنی ست فرد مورد اشاره در دولت اصلاحات سمت های کلیدی در حوزه سوخت استان را عهده دار بوده است که پس از بازنشستگی با تشکیل باند مثلثی نقشی پررنگ در چپاول سرمایه های ملی داشته اند، در هر حال دو ضلع کلیدی این مثلث در روزهای اخیر دستگیر و دیگر ضلع زرنگ این ماجرا همچنان با لابی در دولت تدبیر و امید مشغول به کار است.
 
 انتهای پیام/
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 14906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *