800
۰

کلافگی رئیس ورزش و جوانان سراوان از قطعی اینترنت و تلفن/ عملکرد این اداره مختل شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان از قطع بودن اینترنت این اداره در یک ماه اخیر ابراز گلایه کرد.
کلافگی رئیس ورزش و جوانان سراوان از قطعی اینترنت و تلفن/ عملکرد این اداره مختل شد
محمد رضا گمشادزایی در گفت و گو با شستون بیان کرد: حدود یک ماه می شود که اینترنت و خطوط تلفن این اداره قطع شده  و بارها با مخابرات شهرستان تماس داشته اما منتج به نتیجه مطلوب نشده است.

وی افزود:  طی این مدت به دلیل قطع بودن اینترنت در شهرستان موفق نشده اند عملکرد این اداره را در سامانه مربوطه ثبت کنند که منجر به کاهش عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در استان شده است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان ادامه داد: همچنین ثبت بیمه ورزشکاران ، ثبت نام معین ورزشکاران در این شهرستان با مشکل مواجه شده که زمینه نارضایتی را میان ورزشکاران فراهم کرده است.

گمشادزایی خاطر نشان کرد: ارتباط اداره ورزش و جوانان به دلیل قطع بودن تلفن ثابت با اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان قطع شده و نتوانسته اند نامه های اداری و ابلاغیات استانی را در زمان مناسب دریافت تا برنامه ریزی مناسب جهت انجام فعالیت ها انجام دهند.

حسین آبادی رئیس مخابرات شهرستان سراوان نیز در گفت و گویی که هفته گذشته با خبرنگار شستون داشت، از قطع بودن اینترنت در چهار نقطه شهرستان به دلیل سرقت کابل های مسی از درون حوزچه ها خبر داد و بیان کرد: سارقین بیش از یک میلیارد تومان به مخابرات شهرستان خسارت وارده کرده اند.

 وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه در حال رفع این معضل هستند، از رفع این مشکل در هفته جاری خبر داد.


انتهای پیام/
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 14956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *