800
۰
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

انتشار اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف اصلی رسانه های داخلی/ اتمام ساخت ابنیه 4 پروژه سایت 100 هکتاری دانشگاه سراوان

رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: رسانه های بیگانه به دنبال این هستند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و یکی از وظایف رسانه های داخلی انعکاس اخبار صحیح و تدبیر مناسب برای انتشار اقدامان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل سال است.
انتشار اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف اصلی رسانه های داخلی/ اتمام ساخت ابنیه 4 پروژه سایت 100 هکتاری دانشگاه سراوان
به گزارش شستون، رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در نشست خبری با اصحاب رسانه  خبرنگاری را از مشاغل حساس دانست و ادامه داد: یکی از عمده کارهایی که توسط خبرنگاران انجام می شود، انعکاس مشکلات جامعه است.

 وی افزود: اصحاب رسانه می توانند در روشنگری اذهان آحاد مردم جامعه نقش ویژه داشته باشند و همواره به عنوان یک پل ارتباطی میان مسئولین و مردم به شمار می روند.

رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان انتشار انتقادات با ارائه راهکارهای مناسب را در مرتفع ساختن مشکلات مناسب برشمرد و ادامه داد: ترویج سواد رسانه ای به مردم از مهم ترین وظایفی محسوب می شود که خبرنگاران باید در جامعه انجام دهند.

 ریگی در ادامه ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری کارگاه های خبرنگاری برای دانشجویان و شهروندان در این مرکز آموزشی، اضافه کرد: رسانه های بیگانه به دنبال این هستند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و یکی از وظایف رسانه های داخلی انعکاس اخبار صحیح و تدبیر مناسب برای انتشار اقدامان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل سال است.

وی خاطر نشان کرد: در یک سال اخیر علی رغم مشکلات در حوزه آموزش و پژوهش سعی شده تا در وهله اول با جذب اساتید برای رشته های  موجود استادانی را با رزومه مناسب جذب کنند و اولویت نیز با فارغ التحصیلان شهرستانی، منطقه و استانی بوده است.

 رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تلاش کره اند تا اعتبار طرح های پژوهشی اساتید به صورت 100 درصد تخصیص داده شود، تصریح کرد:  در سال گذشته یک میلیارد  تومان صرف خرید تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاه های آموزشی و بستر سازی برای فعالیت های پژوهشی اساتید شده است.

ریگی با توجه به رشد 2/3  در تولیدات مقالات اساتید، یادآور شد: برگزاری همایش با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اعزام رایگان دانشجویان و اساتید به اربعین، اردوهای راهیان نور برای دختران و پسران، اردوهای علمی و تفریحی از جمله مهم ترین فعالیت های مجتمع آموزش عالی در حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه عمده فضاهای دانشگاه استیجاری است، گفت: سعی شده تا حد ممکن شرایط برای دانشجویان مطلوب باشد.

رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان با توجه به پیگیری های انجام شده در راستای حمایت از ایده پردازان و برگزاری همایش ایده شود در شهرستان، خاطر نشان کرد:  رسانه می تواند نسبت به معرفی افراد خلاق جهت حمایت بازوی توانمندی برای دانشگاه باشد.

ریگی ادامه داد: پس از گذشت 14 سال از عمر دانشگاه، فضای ملکی مناسبی جهت استفاده ندارند و با توجه به اینکه تخصیص اعتبار برای دانشگاه ها در کشور مناسب نبوده، با پیگیری های لازم توانسته اند اعتبار ویژه و خاص افزون بر اعتبار مصوب دانشگاه جذب کنند اما باز هم پاسخگوی حداقل نیازهای دانشگاه نیست.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول قرار است 30 هکتار از مجموعه 100 هکتاری دانشگاه به بهره برداری رسد که برای محوطه سازی آن نیازمند 40 مییارد اعتبار هستند، اذعان کرد: چهار پروژه سایت 100 هکتاری دانشگاه از نظر ابنیه به پایان رسیده  اما تا کنون تخصیص جهت سیستم های سرمایشی و گرمایشی تأمین نشده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان در پایان گفت: راه اندازی مزرعه خورشیدی در سطح 30 کیلو واتی، استفاده از بازیافت آب فاضلاب با تسویه مجدد آب در بحث فضاهای سیز در راستای کاهش هزینه ها و مصرف بهینه انرژی از برنامه های آینده دانشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس از خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

 انتهای پیام
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 14970
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *