800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

عرفه روز نیایش با خداوند متعال در صحرای عرفات است/ عید سعید قربان یعنی قربانی کردن شیطان درون

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه روز عرفه روز نیایش با خداوند متعال در صحرای عرفات است، گفت: عید سعید قربان یعنی قربانی شیطان درون و قربانی نفس اماره.
عرفه روز نیایش با خداوند متعال در صحرای عرفات است/ عید سعید قربان یعنی قربانی کردن شیطان درون
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار با اشاره به سالروز شهادت امام محمد با قر(ع) در  هفتم ذی الحجه سال 114 هجری قمری، بیان کرد: ائمه اطهار (ع) یکی پس از دیگری با شمشیر و یا توسط حکام و خلفای زمان که احساس خطر می کردند با سم به شهادت رسیدند.

 وی افزود: هشتم ذی الحجه یادآور آغاز حرکت کاروان امام حسین (ع)  از سرزمین وحی است که تقریبا پس از گذشت 33 روز سرکاروان و پرچمدار این کاروان به شهادت رسید.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: حرکت کاروان امام حسین (ع) برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر آغاز یک حرکت و آغاز یک نهضت عظیم است که تا قیامت در اذهان و تاریخ باقی خواهد ماند.

 حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با اشاره به اینکه روز عرفه روز نیایش با خداوند متعال در صحرای عرفات است، اضافه کرد: نهم ذی الحجه یادآور شهادت مظلومانه سفیر امام حسین (ع) که به نمایندگی از سرور و سالار شهیدان در کوفه به سر می برد است.

وی باتوجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان، گفت: عید سعید قربان یعنی قربانی شیطان درون و قربانی نفس اماره.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: هرکس بتواند نفس خود را قربانی کند آن روز عید است و امید است با قربانی کردن نفس اماره هر روز خود را عید قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار در خصوص روز مقاومت اسلامی، تصریح کرد: حزب الله لبنان توانست 33 روز در سال 87 مقابل رژیم غاصب اسرائیل  مقاومت کند و هیمنه پوشالی این رژیم غاصب را با تعداد اندک رزمندگان از بین برد.

انتهای پیام/
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 14972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *