800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

قربان ارزشمند ترین عید مسلمانان/ به عنوان وظیف دینی و شرعی در حفظ وحدت تلاش کنیم

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: عید سعید قربان یکی از ارزشمند ترین اعیاد مسلمانان است.
قربان ارزشمند ترین عید مسلمانان/ به عنوان وظیف دینی و شرعی در حفظ وحدت تلاش کنیم
 به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به اینکه عید سعید قربان یکی از پر ارزشمند ترین اعیاد مسلمانان است، بیان کرد: اگر اهل دین، دیانت، اسلام، قرآن و بندگی خداوند متعال، تمام هستی و زندگی خود را در راه خداوند متعال بدهد، باز هم کم است.

وی افزود: امروز حاجیان ذبح قربانی می کنند  که باید به این امر توجه شود که با کنار گذاضشتن تمامی مباحث دنیوی برای رضای خداوند تلاش شود چرا که برخی از مباحث انسان را دچار تزلزل می کند.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: در عید سعید قربان آثار و حسنات بی نظیری قرار گرفته است اما یکی از نکات مهم توجه به فقرا، یتیمان، نیازمندان و بی سرپرستان در این روز است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه صدقه دادن و زکات در روز عید قربان سفارش شده است، خاطر نشان کرد: تقریب وحدت میان مسلمین جزء اعتقادات و سفارشات دین است و بهتر است وحدت را با عنوان وظیفه دینی و شرعی حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: امروز به لطف پروردگار عالم، پرچمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت های مجاهدین در دنیا سربلند هستیم.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: انهدام پهپاد آمریکا، توقیف نفت گش استکبارخبیث و استعمارگر انگلیس و به دست و پا افتادن کشورهای مرتجع عربی نشانه استقامت، مقاومت و سربلندی ملت ایران است.
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 15012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *