با ارسال نامه ای صورت گرفت؛

قدردانی خانواده شهید حجتی از خدمات ارزنده فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان

6 شهريور 1398 ساعت 12:11

خانواده شهید جعفر حجتی با ارسال نامه ای مکتوب از خدمات و حمایت های سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در دلجویی از خانواده های شهدا قدردانی کردند.


به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛  اعضای خانواده سروان پاسدار شهید جعفر حجتی که در سانحه هوایی جایروپلن فوق سبک سپاه شهد شیرین شهادت را نوشید با ارسال نامه ای از خدمات سردار امان اله گشتاسبی؛ فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در حمایت از خانواده های شهدای استان قدردانی کردند.
 
در بخشی از این نامه که خطاب به فرمانده سپاه سلمان نوشته و یک نسخه آن به دفتر عصرهامون ارسال شده آمده است: تیزبینی و دقت نظر شما فرمانده مومن، جهادی و مردمی ستودنی است که در کنار تلاش های شبانه روزیتان در مرزها و شهرها، باز هم سایه لطف تان را از سر خانواده های بانیان تامین امنیت پایدار که همان شهدا هستند کم نمی کنید.
 
در ادامه نامه قید شده است: مردم غیور سیستان وبلوچستان مصداق بارز "بابی انت و امی" هستند و برای دفاع از اسلام و انقلاب از جان هایشان مایه می گذارند چرا که دفاع از مرز و بوم را یک تکلیف شرعی دانسته و می دانند نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران حتی بعد از شهادت جوانان رشیدشان، پشتیبان و حامی معنوی آنها خواهند بود.
 
در پایان نامه آمده است: جا دارد از زحمات و نگاه بلند شما سردار رشید سپاه اسلام نسبت به سرکشی از خانواده های شهدا، دلجویی از آنها و برطرف کردن مشکلات معیشتی و خانوادگی همسران و اقوام درجه یک شهدا در سر و سامان دادن به آنها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 15216

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/15216/قدردانی-خانواده-شهید-حجتی-خدمات-ارزنده-فرمانده-سپاه-سلمان-سیستان-وبلوچستان

شستون
  https://shastoon.ir