800
۰
به مناسبت هفته ناجا انجام شد؛

غبار روبی مزار شهدای گمنام در سراوان

به مناسبت هفته ناجا، مزار شهدای گمنام شهرستان سراوان غبار روبی شد.
غبار روبی مزار شهدای گمنام در سراوان
به گزارش شستون، جمعی از کارکنان ناجای شهرستان سراوان به مناسبت هفته ناجا با حضور در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع)، ضمن دیدار با حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان، مزار شهدای گمنام این شهرستان را غبار روبی کردند.

 حجت اسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه ناجا دارای جایگاه ارزشمندی در کشور است، بیان کرد: شاید یکی از سخت ترین مشاغل، کار کردن در نیروی انتظامی باشد چرا که این نهاد وظیفه دارد هم اخلاق اسلامی را در جامعه ترویج دهد و هم اینکه امنت و آسایش جامعه را محقق کند.

 وی افزود:  پرسنل ناجا وظیفمند هستند هم اخلاق اسلامی را در زندگی رعایت، با قاچقچی محکم و قاطع برخورد کند  و هم اخلاق و کار را در قالب شریعت انجام دهند.

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مرزداران و مرزبانان در قیامت عزتمند و صاحت عظمت هستند، گفت: افرادی که شبانه روزی برای برقراری امنیت در کشور در حال مرزبانی هستند جزء خوبان عالم قرار دارند.

حجت السلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه ولایت مداری بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: انسان های اصلاح گر خود باید صالح باشند، صدای مظلوم را بشنوند و برای احقاق حق تلاش کنند و دست انسان های ناتوان و دردمند را بگیرند.

 انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 15731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *