800
۰
با حضور جمعی از مسئولین انجام شد؛

نواخته شدن زنگ وحدت در شهرستان سراوان+تصویر

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین زنگ وحدت در شهرستان سراوان نواخته شد.
نواخته شدن زنگ وحدت در شهرستان سراوان+تصویر
به گزارش شستون، زنگ وحدت به مناسبت هفته وحدت با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و دانش آموزان در مدرسه پسرانه فرهنگیان نواخته شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم  بیان کرد: ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)  که خود فضل و نعمت برای بشر است که خداوند متعال به دنیای بشر هدیه کرد و بشر را از همه نعمات در این عالم و عالم دیگر بهره مند ساخت.



وی افزود: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت و اسلام باید بدانید که وحدت مهم ترین و اساسی ترین مسئله ای است که خداوند متعال، نبی مکرم اسلام، ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین به ما آموخته اند.

 امام جمعه شهرستان سراوان گفت: از صدر حضور اسلام در عالم بشری دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان ملت های اسلامی و فرق های اسلامی بوده اند.



حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه در سیره نبوی به وحدت سفارش شده است، ادامه داد:  برخی از جاهلان در دنیای اسلام با جهالت بر اساس احساسات شیطانی و تعصبات غلط بر مرکب شیطانی دشمنان سوار شده و کلام افتراق و جدایی سر می دهند.

 وی خاطر نشان کرد:  در ایران اسلامی و در گفتمان سراسر نور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بحث وحدت را که بر اساس بصیرت نسبت به حرکت دشمنان داشته اند، در انقلاب اسلامی ایجاد شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 16040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *