اصل قرار دادن وحدت کلمه برای تشکیل امت واحده اسلامی/ حضرت محمد (ص) منادی و مظهر وحدت مسلمین جهان

22 آبان 1398 ساعت 8:54

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان گفت:آنچه امروز در بین مسلمانان شیعه و سنی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد، وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل «امت واحده اسلامی» است.


به گزارش شستون؛ جشن هفته وحدت مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان، فرمانده سپاه مهرستان ، امام جمعه اهل سنت شهرستان و جمعی از مردم شیعه و سنی این منطقه در سالن ورزشی حکمت شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته وحدت  بیان کرد: آنچه امروز در بین مسلمانان شیعه و سنی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد، وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل «امت واحده اسلامی» است.

⬅وی با توجه به اینکه وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب و عامل اصلی تداوم آن بوده است، افزود: مردم با بصیر و فهیم ایران اسلامی در طول چهل سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد در تمای صحنه ها با حضور و مشارکت وحدت گونه خود به دشمن فهماندند که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند و با اتحاد و یکپارچگی مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام(ص)  منادی و مظهر وحدت مسلمانان است، خاطر نشان کرد:  یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا  وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین و نا امیدی دشمنان اسلام می شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 16098

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16098/اصل-قرار-دادن-وحدت-کلمه-تشکیل-امت-واحده-اسلامی-حضرت-محمد-ص-منادی-مظهر-مسلمین-جهان

شستون
  https://shastoon.ir