جانشین فرمانده کل سپاه در گردهمایی ۴ هزار نفری دختران بسیجی:

آشوب‌های اخیر توطئه بسیار بزرگ و دارای ابعاد مختلف بود/ سپاه و بسیج پای هر کاری بروند آن را با موفقیت کامل به اتمام می‌رسانند

3 آذر 1398 ساعت 11:41

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: این توطئه بسیار بزرگ و دارای ابعاد مختلف بود که ما ابعاد مختلف آن را به خوبی می‌دانیم و توانستیم آن را ۴۸ ساعت جمع کنیم.


به گزارش شستون؛ به نقل از تهران پرس، دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی ۴ هزار نفری دختران بسیجی که صبح امروز در در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، گفت: دستور امام برای تشکیل بسیج اثری دائم در فعالیت‌ها و موفقیت های روز افزون انقلاب اسلامی ایران داشت.
وی افزود: سپاه و بسیج پای هر کاری بروند آن را به سرانجام می‌رسانند و با موفقیت کامل آن کار را به اتمام می رسانند. این دستاوردهای بسیج و سپاه به دلیل اثر وجودی تشکیل دهنده آن یعنی امام خمینی ره است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: این توطئه بسیار بزرگ و دارای ابعاد مختلف بود که ما ابعاد مختلف آن را به خوبی می‌دانیم و توانستیم آن را ۴۸ ساعت جمع کنیم.
وی اظهار داشت: همه دشمنان در این توطئه دخیل بودند و از موفقیت آن اطمینان داشتند به همین دلیل خودشان سریع اعلام کردند که چه نقشی در این آشوب‌ها داشتند. در دنیا کسی تصور نمی‌کرد ما بتوانیم این توطئه عظیم را ۴۸ ساعت جمع کنیم.
سردار فدوی با اشاره به نقش پر رنگ بانوان در تاریخ گفت: زنان جامعه ما باید سرمنشأ و آغازگر تحولات عظیم باشند همانگونه که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار موثر و تاثیرگذار بودند.

وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان نقشه‌ها و برنامه‌های بسیاری برای آسیب به جامعه ما طراحی کرده‌اند و در این مسیر از تمام پتانسیل خود استفاده می‌کنند. امروز در عرصه جنگ نرم تمام خبیثان عالم، علیه ایران اسلامی جمع شدند و بانوان نقش تعیین‌کننده‌ای در این نبرد و بویژه در عرصه حجاب و عفاف دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب همواره بر جلوگیری از خام فروشی تأکید داشتند و دولت‌های مختلف هم این مهم را تکرار کردند اما به صورت جدی به آن توجه نشده است؛ در حدی که وقتی یک مشت الدنگ در عالم می‌گویند نفت ایران را نخرید ما کاسه چه کنم دست بگیریم.

سردار فدوی گفت: اگر به صورت جدی پای کار اقتصادی بیایم می‌توانیم آن را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم؛ سخت‌ترین کار، کاری است که برای انجام آن باید جان داد. ملت ایران برای انجام این کار هزاران شهید داده‌اند؛ آیا در کارهای دیگر که نیاز به جان دادن نیست نمی‌توانیم موفق شویم؟
وی افزود: قطعاً در کارهای اقتصادی هم می توانیم موفق و سربلند باشیم اما برای موفقیت در این عرصه باید سرمنشأ باشیم؛ بسیج تاکنون ۵۰۰ عنوان شغل خانگی شناسایی کرده است که در صورت اجرایی و عملیاتی شدن این شغل‌های خانگی بخش اعظمی از معضل بیکاری از بین می‌رود.

سردار فدوی با بیان اینکه یکی دیگر از معضلات کشور ما، موضوع جمعیت است، گفت: رشد جمعیت کشور روند منفی را طی می‌کند که این موضوع می‌تواند تبعات منفی داشته باشد. بسیج جامعه زنان در این حوزه باید پیش قراول باشد و ما در خانواده‌های سپاه و بسیج حداقل باید پنج فرزند داشته باشیم.

وی زنان را سرمنشأ بسیاری از امور دانست و گفت: معضل حجاب و اقتصاد از جمله عرصه‌هایی است که زنان می‌توانند وارد شده و مسائل این حوزه را به بهترین شکل حل کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 16203

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/16203/آشوب-های-اخیر-توطئه-بسیار-بزرگ-دارای-ابعاد-مختلف-سپاه-بسیج-پای-کاری-بروند-موفقیت-کامل-اتمام-می-رسانند

شستون
  https://shastoon.ir