800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

آمریکا و اسرائیل مجسمه فساد و خشونت در جهان هستند/ صف های طولانی بنزین شایسته مردم سراوان نیست

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه چند هفته از تشکیل صف های طولانی بنزین در این شهر می گذرد، گفت: صف های طولانی بنزین شایسته مردم نیست و اگر مسئولین توان حل این مساله را ندارند از دیگران طلب کمک کنند.
آمریکا و اسرائیل مجسمه فساد و خشونت در جهان هستند/ صف های طولانی بنزین شایسته مردم سراوان نیست
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری  با اشاره به اینکه در سیره بزرگان و اولیای دین به علم آموزی و پژوهش توصیه شده است، بیان کرد:  باید دقت شود علم آموزی باید در مسیر  خود سازی  و شرافت باشد و نه علومی که دنیای غرب  بر خلاف راحتی بشر و برای غصب، کشتار و جدا سازی انسان از مسیر خداوند متعال به کار گرفته است.

 وی افزود: در مسییر علم باید تلاش جهادگونه انجام شود و در این راه اسقلال خود را در مسیر اسلام و شرع حفظ کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: دکتر مفتح یکی از چهره های انقلابی ، علمی و ولایی کشور بود که دشمنان کینه توز انقلاب وی را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین بهترین مسیر برای تحقق وحدت میان حوزه و دانشگاه را محورهای هفت گانه و ماموریت های اعلامی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب دانست  و خاطر نشان کرد: به عنوان یک فرد انقلابی و دوست دار نظام باید گام دوم انقلاب را به خوبی مطالعه کنیم و در مسیر شناخت نعمت های به دست آمده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کشور در حوزه علم بسیاری از رکورد ها را شکسته و به قله علم آموزی رسیده است، تصریح کرد:  امروز دشمن با ابزاری که در دست دارد علیه انقلاب و استقلال کشور استفاده می کند که می طلبد با ظرفیت و اعتماد به نفس نقشه های دشمن خنثی شود.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران استقلال است، امروز مستقل ترین کشور در جهان به شمار می رویم که دیگر کشورها در حال الگو برداری از انقلاب اسلامی ایران در مسیر استقلال خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت، بیان کرد: آمریکا، آل سعود و دیگر جنابت کاران مجسمه فساد در جهان هستند که خشونت ها و جنایات زیادی را انجام داده اند که امید است شاهد از بین رفتن مسجمه های فساد و خشونت در عالم بشری با برافراشته شدن پرچم ناب محمدی باشیم.

وی با اشاره به صف های طولانی بنزین در سراوان،  به مسئولین توصیه کرد با برنامه ریزی مناسب و تدابیر لازم موجب خلوت شدن جایگاه های سوخت شهرستان شوند.

 امام جمعه سراوان با بیان اینکه صف های طولانی شایسته مردم این شهر نیست،گفت: چند هفته از تشکیل صف های طولانی در شهر می گذرد، مسئولین مربوطه برای برون رفت از این قصه برنامه ریزی کنند اگر توان حل این مساله را ندارند از افراد دیگر طلب کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین با توجه به اینکه درست نیست مردم صبح تا ظهر و یا ظهر تا شب در صف باشند، اذعان کرد: مردم از صف های طولانی بنزین در رنج هستند و این مساله  ای نیست که از آن چشم بپوشانیم.

 انتهای پیام/
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 16396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *