800
۰
با هدف توجه به سلامت مردم در مناطق محروم؛

ویزیت رایگان 784 بیمار در ایرانشهر/100میلیون ریال داروی رایگان توزیع شد

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ویزیت رایگان 784 بیمار در منطقه نوک آباد و زردکوه شهرستان ایرانشهر خبر داد.
ویزیت رایگان 784 بیمار در ایرانشهر/100میلیون ریال داروی رایگان توزیع شد
به گزارش شستون؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اعزام اکیپ های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به شهرستان ایرانشهر گفت:در این برنامه که در منطقه نوک آباد و زردکوه انجام شد 784 نفر مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

وی با اشاره به استقبال زیاد مردم برای بهره مندی از خدمات پزشکی افزود: در این طرح با اعزام تيم پزشكی چندتخصصی توسط کانون بسيج جامعه پزشكی شهرستان ایرانشهر186 بیمار ویزیت داخلی و 148 بیمار به دکتر زنان و زایمان مراجعه کردند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان درتکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: ۱۶۶ نفر از بیماران توسط پزشک اطفال و۲۸۴ نفر نیز توسط پزشک عمومی مورد ویزیت قرار گرفته و مبلغ۱۰۰میلیون ریال داروی رایگان در بین افراد توزیع شد.

کمیلی با تاکید بر این مطلب که توجه به سلامت مردم در مناطق محروم هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است،خاطر نشان کرد: در این برنامه بیمارانی که نیازمند پیگیری های پزشکی بیشتر باشند به مراکز درمانی معرفی می شوند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 16753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *