800
۰

کمک رسانی ۱۷ قایق صيادی برای امداد به سيل زدگان بخش دشتياری و عوركی چابهار

محمد شهلي بر از اعزام ١٧ قايق صيادي با كمك صيادان منطقه جهت خدمت رساني به مردم سيل زده منطقه اوركي و نوبنديان از توابع شهرستان چابهار خبر داد.
کمک رسانی ۱۷ قایق صيادی برای امداد به سيل زدگان بخش دشتياری و عوركی چابهار
به گزارش شستون؛ محمد شهلی بر، مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: ميزان بارندگی ها در روزهای اخير زياد بوده و مسيرهاي مواصلاتي مناطق دشتياري و اوركي به علت آبگرفتگي مسدود شده است.

وی با بیان اینکه این قایق ها کمک های مردمی را به همه نقاط گرفتار در سیل خواهند رساند افزود: همه وظيفه داريم تا در اين شرايط بحراني هرچه در توان داريم بكار گيريم كه در اين راستا نيز شيلات با همكاري صيادان تعدادي قايق به آن مناطق اعزام نموده است.

وي در ادامه از آمادگي صد در صد اين اداره برای کمک به سیل زدگان خبر داد و تاکید کرد: تمامي توصيه هاي لازم به بنادر صيادي و بهره برداران اعم از صيادان و پرورش دهندگان ميگو جهت رعايت نكات ايمني برای جلوگیری از خطرات ناشی از سیل اعلام شده و تمهيدات لازم بمنظور مقابله با هرگونه حوادث احتمالي انديشيده شده است.

شهلی بر تشریح کرد: با توجه به انسداد راههای مواصلاتی به تعدادی از روستاهای دشتیاری تنها راه آبی و هوایی برای کمک رسانی مقدور است و از آنجاییکه راه آبی می تواند کمک بسزایی در کاهش مشکلات سیل زدگان داشته باشد تمهیدات لازم برای کمک به روستاییان در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمک های مردمی و دولتی نظیر غذا، دارو، چادر و پتو برای کمک به سیلزدگان دشتیاری چابهار با کمک این قایق ها انجام می شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 16879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *