هنرنمایی‌های وزیر ارتباطات تمامی ندارد/ توئیتی که دستاوردهای دانشمندان جوان را به حاشیه برد+تصاویر

16 بهمن 1398 ساعت 12:06

وزیر ارتباطات با انتشار تصویری از یک لباس فضایی که بسیاری مطرح می کنند لباس جشن هالووین است، دستاوردهای دانشمندان جوان کشورمان را به حاشیه برد.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اعضای کابینه دولت دوازدهم است که حاشیه‌های بسیاری داشته است. بسیاری از حواشی جهرمی به حضور جنجالی‌اش در شبکه‌های اجتماعی خصوصا توئیتر باز می گردد.

جهرمی یکبار توئیتی بدون عکس و حتی نوشته را منتشر کرده بود. همچنین بعد از مدتی وی یک توئیت با عکس بادکنک منتشر کرد که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی با طنز و انتقاد با این موارد برخورد کردند. 
 
 
بسیاری از کاربران مطرح می کردند که جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات بایستی به مردم درباره مشکلات آنها در این حوزه پاسخگو باشد و گزارش عملکرد خود را از طریق این شبکه اجتماعی بی واسطه به مردم ارائه کند. اما به نظر می رسد که وی به عنوان فردی که بایستی الگوی مناسبی برای استفاده از شبکه های اجتماعی باشد، متاسفانه رفتار مناسبی را در این حوزه به نمایش نمی گذارد. فرهنگ سازی درست و آموزش استفاده بهینه و مطلوب از وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی یکی از وظایف وزارت ارتباطات است.
 
 
وی همچنین چندی پیش با رونمایی از یک پهپاد که خود آنرا «پهپاد پستی» نامید مطرح کرد که از این پس بسیاری از بسته های پستی می تواند با این روش به مقصد برسد. اما کارشناسان مطرح می کردند که این طرح در حد یک ایده نمایشی است و کارایی ندارد. 
 
 
آذری جهرمی امروز و بار دیگر با توئیت پراکنی های خود جنجال جدیدی به پا کرده است. او در اقدامی قابل تامل در حالی از یک لباس هالووین به عنوان لباس فضانوردان ایرانی رونمایی کرد که قبلا نیز با رونمایی از پروژه های غیرعملی مانند ارسال بسته پستی با پهباد، جایگاه و شان این وزارت خانه مهم را تا حدی زیر سئوال برده بود.
 
 
این موضوع با انتقاد جدی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری مطرح کردند وزیر ارتباطات با این کار دستاورد علمی دانشمندان جوان ایرانی را به نوعی خدشه دار کرد. دانشمندان جوان با کار و فعالیت سخت سعی می کنند که گامی موثر برای کشورمان بردارند و نیازمند این هستند که مردم کار آنها را ببیند و از سوی جامعه مورد حمایت قرار گیرند اما وزیر با توئیت هایی که منتشر می کند، موجبات برخورد گلایه آمیز و طنز کاربران شبکه های اجتماعی و به حاشیه راندن این دستاوردها را فراهم می کند.
 
 
 به باور کارشناسان حوزه فضایی، دانش فضایی و دستاوردهای آن که جوانان این مملکت پیش از این دولت برای به ثمر نشستن آن خون دل خوردند و شبانه روز تلاش کردند را به همین راحتی به بازی گرفته و دستمایه طنز رسانه های معاند می‌کند.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 17067

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/17067/هنرنمایی-های-وزیر-ارتباطات-تمامی-ندارد-توئیتی-دستاوردهای-دانشمندان-جوان-حاشیه-برد-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir