800
۰
در میانه راه ثبت نام طرح ملی مسکن رخ داد

خارج شدن سایت طرح ملی مسکن از دسترس مخاطبان

در حالی که قرار بود از صبح امروز سایت طرح ملی مسکن برای بارگذاری مدارک ۵۸ درصد ثبت نام کنندگانی که پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند، به روزرسانی شود، این سایت از دسترس خارج شده است.
خارج شدن سایت طرح ملی مسکن از دسترس مخاطبان
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه پیامکی به متقاضیانی که در مرحله اول پروژه اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند ارسال شده است.
وی اعلام کرده بود: این افراد می‌توانند از چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir مدارک خود را بارگذاری، تکمیل و ثبت‌نام را نهایی کنند تا ضمن تطبیق مدارک و بررسی شرط چهارم که شامل ۵ سال سابقه سکونت در محل موردتقاضای مسکن است ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.
به گفته محمودزاده، امکان اعتراض برای حذف شدگان نیز وجود دارد. این دسته از متقاضیان باید اول اسفند به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کرده و دلایل رد تقاضای خود را مشاهده کنند.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه به هر دلیلی اشتباهی رخ داده باشد مانند افرادی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده و فرم ج آنها قرمز شده در حالی که هیچ واحدی به آنها تخصیص نیافته، تقاضایشان ثبت و رسیدگی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
معاون وزیر راه تأکید کرد: متقاضیان باید در این مرحله ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشند. آورده‌های اولیه متقاضیان در حسابی به نام خودشان باز می‌شود و بعد از آن نیز متقاضیان به پروژه‌ها معرفی خواهند شد.
با این حال از صبح امروز که قرار بود امکان بارگذاری مدارک تکمیلی حائزان شرایط این طرح و دریافت کنندگان پیامک‌های ثبت نام در سامانه مربوطه فراهم شود، میسر نیست و به نظر می‌رسد به دلایل فنی سایت مربوطه از دسترس خارج شده است.
بسیاری از مخاطبان از غیر فعال شدن سایت مربوطه از صبح امروز گلایه‌مندند.

 
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 17068
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *