با حضور حماسی مردم انجام شد؛

مقابله با دسیسه دشمن با حضور پرشور مردم بلوچ در پای صندوق های رأی

2 اسفند 1398 ساعت 11:08

مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان با حضور در پای صندوق های رأی بار دیگر نقشه های دشمن را خنثی کردند.


به گزارش شستون، صبح امروز جمعه دوم اسفندماه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان سراوان نیز آغاز شد.

 مردم شیعه و سنی و ولایت مدار این شهرستان سراوان با حضور در شعب اخذ رأی بار دیگر منجر به خنثی شدن نقشه ها و دسیسه های دشمن شدند.

دشمن و ضد انقلاب که از ماه ها قبل در حال برنامه ریزی و تشویش اذهان عمومی برای عدم حضور مردم شیعه و سنی این خطه از کشور بود، این بار نیز با آگاهی و بیداری مردم مرزدار بلوچ نا امید شد.


 از ساعات ابتدای آغاز رأی گیری یازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم سراوان اعم از پیرو جوان، زن و مرد با حضور در شعب اخذ رأی، رأی خود را به صندوق انداختند تا با انتخاب یک فرد اصلح در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی با شور و شعف مضاعف در حال برگزاری در شهرستان سراون است به گونه ای که رأس ساعت 8 صبح اولین رأی ها را نیز در این شهرستان داشته ایم.



وی با بیان اینکه شرایط در سراوان بسیار مطلوب است، افزود: بی شک این حضور حماسی و پر شور مردم ولایت مدار شهرستان سراوان دسیسه های دشمن را که مدت ها در تلاش بودند، را خنثی می کند.
 
فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: این حضور پر شور مردم در ساعات اولیه رأی گیری لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17318

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/17318/مقابله-دسیسه-دشمن-حضور-پرشور-مردم-بلوچ-پای-صندوق-های-رأی

شستون
  https://shastoon.ir