800
۰

حضور پرشور مردم سیب و سوران در شعب اخذ رأی/ مردم بلوچ پشتیبان ولایت هستند+ تصویر

مردم ولایت مدار شهرستان سیب وسوران از ساعات ابتدای رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور پرشور داشتند.
حضور پرشور مردم سیب و سوران در شعب اخذ رأی/ مردم بلوچ پشتیبان ولایت هستند+ تصویر
به گزارش شستون؛ از لحظات اولیه آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم بلوچ شهرستان سیب و سوران با حضور پرشور در صندوق رأی، با آرمان های انقلاب و شهدا بیعت مجدد کردند.

پرکی یکی از شهروندان سیب و سورانی با حضور در صندوق اخذ رأی در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: با حضور در انتخابات در وهله اول با آرمان های انقلاب، مقام معظم رهبری  بیعت مجدد می کنیم و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت و نظام خواهیم ماند.



 وی افزود: دشمن با ترور حاج قاسم به دنبال حضور کمرنگ مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مناسبات ملی است اما مردم فهیم ایران علاوه بر اینکه در 22 بهمن حماسه بی نظیر خلق کردند، این بار نیز با حضور باشکوه در انتخابات منجر به نا امیدی دشمن می شوند.


 این شهروند سیب و سورانی ادامه داد: از ابتدای صبح، حضور مردم این شهرستان در شعب اخذ رأی ستودنی بود و هر لحظه نیز به جمعیت رأی دهندگان افزوده می شود.



پرکی خاطر نشان کرد: برخی ها در تلاش بودند تا مردم را از نظام و انقلاب نا امید کنند اما مردم ایران به ویژه مردم بلوچ سیستان و بلوچستان به خوبی نقشه های دشمن را می دانند و در پازل ضد انقلاب بازی نخواهند کرد.

انتهای پیام/
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 17319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *