800
۰
امام جمعه سراوان:

ولایت مداری یعنی حضور حماسی در صحنه های مختلف کشور/ رخ نمایی دیگر از انقلاب با شور مردم در پای صندوق های رأی

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امروز ملت فهیم ایران با حضور پرشور و با قدرت در پای صندوق های رأی ضمن به نمایش گذاشتن رخ نمایی دیگر از انقلاب، تو دهنی محکم تری به دشمن خواهند زد.
ولایت مداری یعنی حضور حماسی در صحنه های مختلف کشور/ رخ نمایی دیگر از انقلاب با شور مردم در پای صندوق های رأی
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرائت وصیت نامه عمومی شهید سپهپد حاج قاسم سیلمانی، بیان کرد: یکی از ویژیگی های بارز حاج قاسم، ولایت مداری و ولایت پذیری در تمام معرکه ها بود که وی را برجسته ساخت.

 وی افزود: ولایت مداری یعنی حضور در تمامی صحنه هایی که پایه های حکومت اسلامی را مستحکم تر و دشمنان را نا امید تر می کند، است.

 امام جمعه شهرستان سراوان انتخابات را یک رویداد و نمایش مهم برای نشان دادن اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی ایران دانست چرا که دشمن برنامه های زیادی را برای حضور کمرنگ مردم در صحنه انجام داده است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات را مانند یک فرض بدانیم، خاطر نشان کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با قدرت و شور مضاعف در انتخابات شرکت دارند و خواهند کرد و این حضور مردم یک تو دهنی محکم تر بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود.

 امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد:ملت ایران امروز دوم اسفندماه با حضور در پای صندوق های رأی یک خود نمایی دیگر از انقلاب را به جهانیان شنان خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به ولادت با سعادت امام باقر (ع)، خاطر نشان کرد: امام باقر (ع) در باب مناجات با خداوند متعال و عبادت بی نظیر بود.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی شکل گرفت که بستر سازی حکومت علوی توسط امام باقر (ع) و سایر ائمه در جهان انجام شده بود که امید است گفته ها و احادیث ائمه اطهار (ع) را درک و پا در رکاب امام باقر (ع) باشیم.

انتهای پیام/
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 17320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *