800
۰

تعجب شهروندان سیب و سورانی از صدور فیش های نجومی / یک مقام مسئول: قبوض برق بر اساس الگوی مصرف صادر شده است

تعدادی از شهروندان سیب و سورانی نسبت به صدور فیش های برق این دوره با قیمت بالا ابراز گلایه و خواهان پاسخگویی صریح مسئولین مربوطه به این موضوع شدند.
تعجب شهروندان سیب و سورانی از صدور فیش های نجومی / یک مقام مسئول: قبوض برق بر اساس الگوی مصرف صادر شده است
به گزارش شستون،  جدید ترین فیش های برق صادر شده در شهرستان سیب و سوران، تعجب و اعتراض شهروندان این خطه از کشور را به همراه داشته است.

یکی از شهروندان معترض شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در ماه اخیر مبلغ فیش برق مصرفی وی 754 هزار تومان صادر شده است، بیان کرد: هنوز فصل گرما آغاز نشده که شاهد صدور فیش های نجومی در این شهرستان هستیم.

 وی افزود: در روزهای اخیر صدور فیش های برق با مبالغ هنگفت در شهرستان سیب و سوران تعجب همگان را به دنبال داشته است.

 این شهروند سیب و سورانی ادامه داد: در حالی کارمندان اداره برق سیب و سوران از افزایش 30 درصدی نرخ برق در این منطقه خبر داده اند که رئیس این اداره گفته فقط 7 درصد افزایش نرخ داشته اند.

 وی ادامه داد: با صدرو فیش های نجومی در این شهرستان چیزی حدود 30 درصد افزایش نرخ مشاهده می شود.

یکی دیگر از شهروندان سیب و سورانی گفت: فیش این دوره برق مصرفی وی بالای 500 هزار تومان صادر شده و کسی پاسخگو نیست.

وی افزود: مسئولین شرکت برق باید به صریح و بدون پرده با مردم سخن بگویند که علت صدور فیش های برق با مبالغ بالا در این شهر چه بوده است.

حسین بر مسئول اداره برق شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون 7 درصد افزایش قیمت داشته اند، بیان کرد: ظاهرا توزیع نفت در این شهرستان به موقع انجام نگرفته و اکثر مردم از بخاری برقی برای گرم کردن منازل استفاده کردند که این موجب شده تا مصرف بالایی داشته باشند.

 وی افزود: اغلب شهروندان در این منطقه از آبگرمکن برقی، بخاری برقی و یا اسپیلت استفاده می کنند که باعث شده مصرف مشترکین از الگوی مصرف بالا تر رود.

 این مقام مسئول در خصوص اعتراض شهروندان به صدور فیش هایی برق با قیمت بالا، گفت: 35 درصد مشترکین شهرستان مصرف کمتر از 100 هزار تومان داشته اند.

حسین بر با بیان اینکه در منطقه گرمسیر درجه سه قرار داریم، ادامه داد: در ماه های خرداد، تیر و مرداد که هوا گرم است و مصرف برق بالا می رود، فیش با قیمت پایین تر صادر می شود اما با توجه به سردی هوا در ماه اخیر بیشتر مردم به استفاده از بخاری برقی روی آورده اند که مصرف برق بالا رفته است.

وی الگوی مصرف در این منطقه را 200 کیلو وات دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس مصرف مشترکین در ماه اخیر، الگوی مصرف بالا رفته و فیش های صادر شده بر اساس الگوی مصرف صادر شده است.
 حسین بر تصریح کرد: طبق نامه شورای شهر در خصوص پیگیری این موضوع، روز گذشته کنتور برخی از مشترکین بررسی شده و هیچ مورد خرابی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ 
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 17345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *