800
۰

گرمای هوا شیوع بیماری کرونا را کاهش می دهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که تاکنون هیچ مورد مشکوک مبتلا به کرونا در شهرستان گزارش نشده است، گفت: مردم اخبار را از منابع رسمی دریافت کنند.
گرمای هوا شیوع بیماری کرونا را کاهش می دهد
به گزارش شستون؛ محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پیش بینی ها و اقدامات لازم در خصوص مقابله با بیماری ویروسی کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام شده است.
وی ادامه داد: در خصوص شایعه پراکنی ابتلا چندنفر به بیماری کرونا در ایرانشهر به اطلاع می رساند که تاکنون هیچ مورد قطعی ابتلا به این بیماری در شهرستان و سایر شهرهای اطراف گزارش نشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: درصورت مراجعه افراد مشکوک، مطابق پروتکل کرونا آنان در مراکزبهداشتی درمانی تحت نظر قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که بیماری کرونا دارو مخصوص برای درمان ندارد و درصد کشندگی آن ۳درصد می باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به این که ویروس بیماری کرونا ضعیف می باشد مردم می توانند با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه مناسب از مبتلا شدن به این بیماری پیشگیری کنند.
وی اضافه کرد: مناطق جنوب شرق کشور که دارای آب و هوا گرمی می باشد فعالیت و شیوع ویروس کرونا به مراتب کمتر است و با افزایش دما این بیماری فروکش می کند.
امینی فرد خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم های گوناگون از سوی معاندین در کشور، ایران همچنان در بخش تولید دارو خودکفا می باشد و بالغ بر ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی، دارو ها در این منطقه تولید می شود.
به گفته وی؛ شهروندان به شایعات و گمانه زنی های غیررسمی به هیچ عنوان توجه نداشته باشند؛ از طریق مراجع رسمی مانند سایت های معتبر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اخبار مربوط بیماری کرونا را دریافت کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 17348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *