۰
مدرس دانشگاه تهران عنوان کرد؛

پزشکان ایرانی به زودی واکسن کرونا را تولید می کنند

مدرس دانشگاه تهران گفت: با آزمایشاتی که پزشکان و محققان ایرانی درباره بیماری کرونا انجام می دهند به زودی واکسن این بیماری در کشور ایران ساخته می شود و برگ افتخار دیگری در دفتر افتخارات این انقلاب به ثبت خواهد رسید.
به گزارش شستون؛ سیده سادات حسینی مدرس دانشگاه تهران در  گفتگو با کُردتودی، اظهار داشت: این روزها اخبار تاپ تمام رسانه های جهان به مسئله بیماری ویروسی کرونا اختصاص یافته است که البته در این میان هستند کشورها، گروه ها و جریان هایی که از این مسئله به عنوان یک ابزار سیاسی و فشار استفاده می کنند.
مدرس دانشگاه تهران ادامه داد: امروز کسی منکر بیماری ویروسی کرونا در جهان نیست و نیز نمی توان خطرات این ویروس را بر شئونات جامعه بشری نادیده گرفت، ولی چیزی که بیشتر از هر مسئله دیگری ذهن انسان را مشوش می کند، ظهور، شیوع و... این ویروس است.
حسینی با اشاره به اینکه عملکرد این ویروس بسیار پیچیده است؛ عنوان داشت: عملکرد این ویروس این فکر را به ذهن هر انسانی متواتر می سازد که چگونه یک ویروس می تواند بدین سرعت خود را با شرایط وفق دهد که این رویکرد ویروس کرونا ذهن ما را به سمت ساخت یک سلاح بیولوژیک سوق می دهد.
این مدرس دانشگاه در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه فریضه سلاح بیولوژیک قابل تامل است، عنوان کرد: از همان روزی که خبر انتشار این ویروس در رسانه ها مطرح گردید، به خوبی همگان دیدیم که از نظر مناطق شیوع سئوالات زیادی در ذهن تحلیل گران به وجود آمد.
وی تصریح کرد: دقیقا شیوع این بیمار ابتدا از چین و بعد از آن کشورهای ایران و.... آغاز شد، کشورهایی که به نوعی در مقابل سیاست های غربی ها به ویژه آمریکایی ها ایستادگی می کنند!!
حسینی با اشاره به اینکه اکنون جامعه ما بیشتر از هر چیز دیگری نیازمند آرامش در این زمینه است، بیان کرد: در این وانفسا متاسفانه رسانه های برخط (آنلاین) و کانال های تلگرامی به شدت افکار عمومی را در بحث این بیماری دچار استرس می کنند که این امر را شاید بتوان از ویروس کرونا خطرناک تر دانست.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه اخبار این رسانه ها و کانالها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند تا جایی که دیروز شخصا در یکی از کانالهای تلگرامی خواندم که قرار است 12 ساعت شب در ایران زلزله 5.7 ریشتر رخ دهد!! که به نظر بنده این توهین به شعور مخاطبین می باشد.
مدرس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه پرونده بیماری کرونا دیر یا زود بسته خواهد شد، گفت: بی شک با توانایی نخبگان ایرانی و جوانان این مملکت این مشکل نیز به دست ایران و ایرانی حل خواهد شد.
حسینی در ادامه به سیاست یک بام و هوای آمریکایی در قبال بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: وزیر خارجه آمریکا در روزهای گذشته اعلام کرده بود که برای مبارزه با این بیماری آماده همکاری با ایران است، سخن بنده و دیگر مردم ایران با وی این است که اگر دولتمردان آمریکا دوستدار و غمخوار ملت ایران هستید، چرا ایران را در بحث دارویی تحریم کردید؟!.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: بهره برداری سیاسی مایک پمپئو از مسئله مذکور می تواند علائم یک توطئه دیگر علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی قبل از پایان سال باشد، لذا مسئولان ارشد نظام در این باره باید با دقت، درایت و نیز با توجه به نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصمیم گیری نمایند.
وی در پایان سخنان خود بیان کرد: ان شاء الله با آزمایشاتی که پزشکان و محققان ایرانی درباره بیماری کرونا انجام می دهند به زودی واکسن این بیماری در کشور ایران ساخته می شود و برگ افتخار دیگری در دفتر افتخارات این انقلاب به ثبت خواهد رسید.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 17415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *