800
۰
باز هم «بسیج» به میدان آمد؛

راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در ایرانشهر/ توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم+ عکس

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: خواهران بسیجی با راه‌اندازی دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان روزانه 500عدد ماسک را تولید و به همراه مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم توزیع خواهند کرد.
راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در ایرانشهر/ توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم+ عکس
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ ورود بیماری کرونا به کشور، باعث رونق گرفتن بازار خرید و فروش ماسک شده است و در این وضعیت حاکم بر جامعه، تهیه آن به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل ‌شده است.

این روزها با وجود بیماری کرونا، شهروندان در تلاش می باشند تا با رعایت موازین بهداشتی، از شر میهمان ناخوانده چینی در امان بمانند.

میهمانی که این روزها باعث رونق گرفتن بازار خرید و فروش ماسک شده است و تهیه آن به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تبدیل ‌شده است.

البته در این میان کمبود ماسک در ایرانشهر به دغدغه‌ای مهم‌تر از گرانی آن بدل شده بود.

در هر حال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و مشاهده موارد مشکوک از این ویروس، در شهرستان ایرانشهر انتظار می‌رود، همه ‌کسانی که به‌نوعی دستی در تهیه و توزیع اقلام موردنیاز برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دارند، رعایت انصاف کرده و خطر ابتلا به بیماری و از بین رفتن جان انسان‌ها را، بهانه‌ای برای  کسب درآمد بیشتر نکنند.

تولید و توزیع ماسک رایگان توسط بانوان بسیجی ایرانشهری

حسین پودینه، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره؛ بیان کرد: هم اکنون، کمبود ماسک برای کشور از موارد بحرانی است؛ هر فردی را که توانایی کمک و یاری دارد بر آن وا می دارد به این کمک رسانی و مشارکت بشتابد.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیج و گروه‌های جهادی در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیش قدم شدند تا این ویروس بدون‌مرز را شکست دهند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به اقدامات بسیج در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد : در‌ حال حاضر دو کارگاه با تجهیزات لازم، به منظور تولید ماسک در این منطقه راه‌اندازی شده است.

وی در تکمیل مطلب فوق، اضافه کرد: یکی از کارگاه ها در حیطه مدیریت حوزه حدیث خواهران ایرانشهر و کارگاه دیگر تحت نظارت حوزه ام ابیها بخش بزمان می باشد.

پودینه تصریح کرد: بانوان جهادگر بسیجی حوزه شهرستان ایرانشهر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال در صحنه پیشگیری و ریشه کنی بیماری کرونا، اقدام به تولید ماسک کردند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و جدی گرفتن کرونا، از سوی همه مردم این بیماری به زودی مهار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید با دقت به توصیه های مسئولین توجه کنند و هنگامی که همگان به تذکرات گوش دهند و توصیه ها را جدی بگیرند؛ یقینا مانع و مشکل کرونا را هم می توان به راحتی پشت سر گذاشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا ویروس، همکاری و استقامت مردم در این برهه از زمان می تواند کمک خیلی بزرگی به رویارویی با این بیماری باشد و این موضوع مستلزم بیرون نیامدن از منزل و توجه به نکات و موارد بهداشتی است .

وی گفت: همچنین توسط نیروهای بسیج و سپاه شهرستان ایرانشهر، کارگاه تولید مواد ضدعفونی با ظرفیت بالا احداث شده است.

همت خواهران بسیجی ایرانشهر در تولید ماسک

نوربی بی اربابی، مسئول بسیج جامعه زنان ایرانشهر، در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و نایاب شدن ماسک و مواد ضد عفونی کننده در شهر‌ها و معیوب بودن چرخه نظارت و توزیع، خواهران بسیجی شهرستان با رعایت اصول بهداشتی اقدام به تولید ماسک کردند. 

وی افزود: این کارگاه‌ها در مجموع توانایی تولید روزانه 500 عدد ماسک را دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان ایرانشهر ادامه داد: این ماسک‌ها با همکاری بسیجیان در بین مردم شهرستان ایرانشهر، خصوصا در بین قشر محروم، نیازمند و آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 
 
 
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 17623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *