800
۰

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۹۲ هزار نفر رسید

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ یکهزار و ۵۶۸ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا به مرز ۹۲ هزار نفر رسید.
قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۹۲ هزار نفر رسید
به گزارش شستون؛ دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ یکهزار و ۵۶۸ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۹۱ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.
 
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، ۱۹ هزار و ۹۷۰ مورد جدید به مبتلایان به «کووید-۱۹» افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۶۸ نفر برسد.
مقایسه آمار و ارقام جدید جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد قربانیان کرونا در آمریکا افزایش دو برابری داشته است و تعداد مبتلایان نیز تا حدودی کاهش داشته است.
 
پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، با اینحال، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۵۸۳ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۹۳ هزار و ۵۳۳ مورد گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۳۶۲ هزار و ۶۳۰ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۶۴۸ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمیکا محسوب می‌شود.
 
طبق آخرین آمار منتشر شده، تاکنون دستکم چهار میلیون و ۹۸۸ هزار و ۸۳۱ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از این میان، ۳۲۴ هزار و ۹۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۱۳۷ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا قرار دارد.
 
منبع: فارس
 
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 18441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *