800
۰
معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

آیت الله خامنه‌ای نقشه آزادسازی قدس را ترسیم کرد

معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیانات آیت الله خامنه‌ای در روز جهانی قدس را منطبق با اراده فلسطینی‌ها خواند و گفت که رهبر عالی ایران نقشه راهبردی برای آزادسازی قدس از طریق مقاومت را ترسیم کردند.
آیت الله خامنه‌ای نقشه آزادسازی قدس را ترسیم کرد
به گزارش شستون؛ به نقل از راه دانا؛ معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین  مواضع آیت الله خامنه‌ای درباره فلسطین را منطبق با اراده فلسطینی‌ها خواند و گفت: «رهبر عالی ایران نقشه راهی را برای آزادسازی قدس از طریق مقاومت  ترسیم کردند».
«أبو أحمد فؤاد» در گفت‌وگو با شبکه المیادین لغو شناسایی رژیم صهیونیستی، خروج از توافق اسلو و یکپارچگی تلاش‌های فلسطین و تشکیل یک رهبری واحد میان را خواستار شد.
فؤاد درباره اقدام رژیم‌های عربی برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی گفت:«ملت‌های عربی مخالف عادی سازی هستند و این رژیم‌ها هستند که به دنبال پیشبرد این طرح هستند.»
فؤاد فرود هواپیمای امارات متحده عربی در فرودگاهی در فلسطین اشغالی به بهانه ارسال کمک به فلسطینیان را تازه‌ترین گواه تلاش کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواند. 
این مقام جبهه خلق برای آزادی فلسطین لغو شناسایی رژیم صهیونیستی و خروج از توافق اسلو را ضروری خواند و گفت: «اختلاف ما با تشکیلات خودگردان هم ریشه در مخالفت ما با توافق اسلو دارد که آن را برای منافع ملتمان زیان آور می‌دانیم».
او تاکید کرد: «جبهه خلق برای آزادی فلسطین موافق هر اقدامی برای خروج از توافق اسلو است و از همین رو این سوال را می‌پرسیم که چرا با لغو شناسایی اسرائیل شروع نکردیم؟».
معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین ادامه داد: «باید هوشیار بود تا کسی در چرخه یاس و نومیدی نیفتد، زیرا مقاومت و آزادسازی رویکرد و خط مشی ما از نسلی به نسل دیگر بوده است».
منبع: فارس
انتهای پیام/
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 18488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *