800
۰
توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق انجام شد؛

اهدای 26 سری جهیزیه میان زوجین جوان در سراوان

احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: به همت قزازگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق 26 سری جهیزیه به زوجین شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان اهدا شد.
اهدای 26 سری جهیزیه میان زوجین جوان  در سراوان
احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با  شستون بیان کرد: تعداد 26 سری جهیزینه تحت عنوان مددجویان بهزیستی توسط قرارگاه قدس جنوب شرق تهیه و میان زوج های جوان توزیع شد.

 وی گفت: 10 قلم از لوازم ضروری مورد نیاز برای زندگی به ارزش 110 میلیون ریال تهیه شده است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: با توجه به نیازمندی هایی که در جامعه وجود دارد و تهیه مایحتاج های اولیه زندگی مشکلاتی را برای ازدواج آسان ایجاد کرده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با مشارکت بهزیستی و دیگر نهاد سعی در هرچه آسان تر کردن ازدواج دارد.

مالدار تصریح کرد: با تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز زوجین برای زندگی در تلاش هستیم تا با کاهش سن ازدواج، ازدواج آسان را در جامعه رواج دهیم.


سنت پیامبر (ص) باید آسان انجام شود
حجت الاسلام و السملمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: ازدواج و نکاح بر طبق شریعت اسلامی، سنت پیامبر (ص) است و هر مسلمانی باید در این زمینه پیشرو باشد.

 وی افزود: سیره ازدواج ها باید اسلامی، آسان، سهل باشد و همه نسبت به همدیگر همکاری برای اینکه زوج جوان به ازدواج دربیایند تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مهریه گزاف و خرج های پر اسراف و با سختی ها و رنج  و فرهنگ های غلط غیر اسلامی مقابل ازدواج را گرفته است، ادامه داد: اگر سنت الهی را به خوبی انجام دهیم ازدواج سهل و آسان  و زندگی لذت بخش اما اگر سنت های اسلامی را توجه نکنیم یقیقا دچار مشکل خواهیم شد.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری در پایان تصریح کرد:در دنیای اسلام و میان مسلمان به تازگی خرج ها و مهریه های سنگین رواج یافته که امید می رود با رفع این معضلات به سمت زندگی اسلامی پیش رویم.

 انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 18865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *