800
۰

سکوت معنادار روزنامه‌های اصلاح‌طلب بعد از صدور قطعنامه+ عکس

رسانه های اصلاح طلب که نقش زیادی در ایجاد فضای غیرواقعی از برجام داشتند حالا که موضوع قطعنامه علیه ایران مطرح شده و تروئیکای اروپایی علیه برجام اقدام کرده است، بدون عذرخواهی از روند گذشته با سکوت سعی دارند عملکرد گذشته خود را پنهان کنند.
سکوت معنادار روزنامه‌های اصلاح‌طلب بعد از صدور قطعنامه+ عکس
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه های اصلاح طلب که حامی پرشور برجام بودند و بعد  از امضای این سند توافق با تیترهای «کلید روحانی چرخید، ایران خندید» جشن هسته ای به پا کردند امروز با صدور قطعنامه شورای حکام روزه سکوت گرفته و این خبر را به نوعی سانسور کردند.
این روزنامه ها یا به طور کلی در صفحه اول خود این موضوع مهم را سانسور کردند یا اینکه سعی کردند در گوشه ای با ضریب بسیار کمتری به آن بپردازند و درواقع اهمیت آنرا با این سیاست رسانه ای تقلیل دهند.
 
جالب اینجاست که این روزنامه ها پس از اینکه آمریکا با بدعهدی تمام و به طور یکجانبه از برجام خارج شد به سمت اروپا چرخیدند و حتی یکی از جراید اصلاح طلب در تیتری حاکی از رویای ژونالیستی از زبان «فدریکا موگرینی» مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: «هر چه تهران بگوید». این درحالی است که حالا بدعهدی اروپایی ها در برجام هم  به خوبی آشکار می شود. 
 
تیتر قابل تامل روزنامه اصلاح طلب بعداز خروج آمریکا از برجام
 
حتی یکی از رسانه های اصلاح طلب نیز با تیتر «امضای کری تضمین است» به توجیه اقدامات ضدبرجامی آمریکا در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» پرداختند و فضا را به سمتی بردند که غرب به سمت پشت پا زدن به برجام و بی عملی در این سند توافق پیش رفت تا اینکه اروپایی ها گستاخانه علیه کشورمان عمل و بیانیه صادر می کنند.
 
 
رسانه های اصلاح طلب که نقش زیادی در ایجاد فضای غیرواقعی از برجام  داشتند حالا که موضوع قطعنامه علیه ایران مطرح شده و تروئیکای اروپایی علیه برجام اقدام کرده است، بدون عذرخواهی از عملکرد خود با سکوت سعی دارند عملکرد گذشته خود را پنهان کنند. 
 
 
روز گذشته، وزرای خارجه کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان پس از دیدار سه جانبه در برلین بیانیه مشترکی صادر و حمایت خود را از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران اعلام کردند.
 
وقتی روزنامه اصلاح طلب به توجیه اقدامات ضد برجامی آمریکا می پرداخت
 
آنها مدعی شدند: «انگلیس، آلمان و فرانسه به توافق هسته‌ای متعهد هستند، اما ایران اقداماتی انجام داده است که آینده خود را به خطر می‌اندازد. باید به این موارد فوراً رسیدگی شود.»
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 18926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *