800
۰
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان غیر حضوری برگزار می شود

عبدالحمید پارسافر گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی و کاهش نگرانی خانواده‌ها و دانشجویان امتحانات در این واحد دانشگاهی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان غیر حضوری برگزار می شود
به گزارش شستون،  شیرزاد بزرگزاده عضو شورای شهر سراوان به همراه سپاهیان مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان با پارسافر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان دیدار و گفت‌گو کردند.

دراین دیدار، بزرگزاده عضو شورای شهر سراوان با تشریح وضعیت عمومی شهر و اقدامات لازم و جاری ، ضرورت رعایت موارد بهداشتی و تقویت فرهنگ سازی در جهت مقابله با ویروس کرونا را از اهم اولویت های شهر دانست و به برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری تاکید کرد.

 پارسافر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان نیز ضمن عرض خوش آمدگویی، از برگزاری امتحانات به ‌صورت غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان خبر داد و بیان کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی و کاهش نگرانی خانواده‌ها و دانشجویان امتحانات در این واحد دانشگاهی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در  ادامه افزود: ارائه اطلاعات و خدمات بهداشتی- درمانی به‌صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی، شبکه‌های اجتماعی و....) و نظارت بر حسن اجرای صحیح ضدعفونی و گندزدایی اماکن دانشگاهی و تهیه و توزیع محلول‌های ضدعفونی از اقدامات دیگری است که در حوزه اداری دانشگاه صورت گرفته است.  

پارسافر با اطمینان دادن به خانواده‌ها و دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان خدمت به این قشر فرهیخته را افتخار خود می‌داند و مجموعه همکاران و استادان دانشگاه همه‌روزه در خدمت دانشجویان بوده و به‌صورت مجازی و حضوری آماده هرگونه پاسخگویی به دانشجویان هستند.

در پایان، بزرگزاده عضو شورای شهر با اهداء لوح تقدیر از سرپرست واحد و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان به دليل تلاش براي پيشگيري  از ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این خصوص ، قدرداني به عمل آورد.


انتهای پیام/
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 18941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *