800
۰
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد

در حوزه مدیریت و در غلبه بر هواهای نفسانی قوی باشید

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن توصیه مجمع نمایندگان مجلس استان به وفاق و همدلی، بیان داشت: در حوزه مدیریتی و در غلبه بر هواهای نفسانی، قوی باشید. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ویژگی‌های مثبت جمع نمایندگان دوره جدید استان، اظهار داشت: سه ویژگی نشاط، برنامه‌ریزی و تقسیم کار و هم‌چنین همکاری نمایندگان با یکدیگر، مایه امید است.
در حوزه مدیریت و در غلبه بر هواهای نفسانی قوی باشید

به گزارش شستون؛ امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر تداوم این نکات مثبت، خاطرنشان کرد: نسبت به حواشی بی‌توجه باشید و ضمن حفظ هماهنگی به اصل کارتان بپردازید.
رئیس شورای راهبردی استان تاکید کرد: درزمینهٔ قانون‌گذاری، نظر نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی را به استان جلب کنید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اشاره به برخورداری استان از نیروی انسانی مستعد، منابع طبیعی ویژه، موقعیت جغرافیایی مناسب و غیره، عنوان داشت: اظهارات مسئولان کشوری که به استان سفر می‌کنند مؤید ظرفیت‌های بالای منطقه است اما مسأله اصلی عدم بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌هاست.
آیت‌الله محامی رعایت دو نکته را به مجمع نمایندگان مجلس متذکر شد و در تشریح مورد اول ابراز داشت: وفاق، همدلی، همکاری و هم‌صدایی در میان نمایندگان و هم‌چنین در بین مسئولان استان بسیار مهم است.
وی لزوم قوی شدن را به عنوان نکته دوم مدنظر قرار داد و بیان داشت: هم در حوزه مدیریتی و هم در غلبه بر هواهای نفسانی، قوی باشید.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با اذعان نسبت به خدمات صورت گرفته در استان، علت کم‌اثر بودن صرف اعتبارات در استان را این گونه عنوان داشت: ضعف مدیریت و یا تخلف باعث هدر رفتن هزینه‌ها شده و نتیجتا استان با وجود تخصیص اعتبارات مناسب رشد چندانی در بخش‌های مختلف ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر لزوم وفاق و همدلی در سیستم اجرایی و مدیریتی استان، خاطرنشان کرد: برای پشتیبانی بهتر از برنامه‌ها و پروژه‌‌های استانی، نمایندگان به دنبال ایجاد وفاق بین مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها در مرکز باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ضمن توصیه به استفاده از فرصت زودگذر خدمت، بیان داشت: در این فرصت اندک سنگ بنای رشد و توسعه استان را به جای گذاریم تا هم آیندگان از ما به ‌خوبی یاد کنند و هم باقیات الصالحات آخرت ما باشد.
لازم به ذکر است که در ابتدای دیدار، ملک فاضلی نماینده سراوان، سیب و سوران و مهرستان، گزارشی از عملکرد مجمع نمایندگان استان و هم‌چنین اقدامات صورت گرفته در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 19053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *