800
۰
آخرین جزییات تکمیلی از حادثه تروریستی"کورین" زاهدان؛

هوشیاری نیروهای سپاه نقشه معاندین نظام را خنثی کرد/برگی دیگر از حقوق بشرآمریکایی در سیستان و بلوچستان رقم خورد

فداحسین مالکی،نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به بیان آخرین جزییات از حادثه تروریستی در منطقه "کورین" زاهدان پرداخت.
هوشیاری نیروهای سپاه نقشه معاندین نظام را خنثی کرد/برگی دیگر از حقوق بشرآمریکایی در سیستان و بلوچستان رقم خورد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، شب گذشته انفجاری در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین (مسیر زاهدان-خاش) رخ داد که گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این اقدام جنایتکارانه را به عهده گرفت و مدعی شد در این عملیات تروریستی، مجتبی میرشکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده است و سه خودرو را منهدم نموده است.
 
دایره نفوذ جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی فراتر از مرزها است

در همین رابطه فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ما، بیان کرد: شب گذشته دو خودروی سپاه در حال گشت زنی در محور کورین زاهدان بودند که با بمب های کنار جاده ای برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از بمب ها منفجر و یکی دیگر توسط نیروهای سپاه خنثی می شود؛ شعاع انفجار بمب اول موجب جراحت مختصر یکی از نیروهای سپاه می شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودرو نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد:‌ سالهاست که آمریکایی‌ها برای تعرض و ضربه به مرزهای شرقی و غربی نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی گروهک‌ها و معاندین سرمایه‌گذاری می‌کنند که به لطف خدا با هوشیاری نیروهای امنیتی تاکنون حتی در سخت ترین شرایط هم در هیچ مرحله ای موفق نشده اند.

مالکی گفت: هم اکنون دایره نفوذ جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی فراتر از مرزها است و شرایط به گونه‌ای است که به هیچ عنوان معاندین نظام جرات و توان رویارویی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نماینده مردم زاهدان افزود:‌ در سیستان وبلوچستان و سایر استان های مرزی باید امنیت پایدار را با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای امنیتی و مشارکت مردمی  داشته باشیم همانطور که در گذشته هم همین گونه بوده است چرا که این اتحاد دشمن را ناکام و مایوس می کند.
 
اقدام تروریستی شب گذشته گروهک جیش الظلم در کورین زاهدان هیچ تلفات جانی نداشت

محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: این حادثه تروریستی اواخر دیشب در منطقه گلوگاه کورین رخ داده که خوشبختانه به علت اینکه این خودروها نکات امنیتی را رعایت کرده بودند، هیچ آسیبی ندیدند.

وی با بیان اینکه  تعداد خودروهای عبوری از منطقه حادثه دیده 2 دستگاه بوده است، افزود: خبر شهادت و زخمی شدن دو تن از نیروهای نظامی که در فضای مجازی منتشر شده، شایعه است.
 

انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 19070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *