800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

حل مشکلات در گرو نظارت و کنترل بازار است/ مدیریت اسلامی خواسته مردم از اصناف

حسین نکویی گفت: اگر اصناف در حوزه‌های تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، نظارت و کنترل بازار حضور داشته باشند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
حل مشکلات در گرو نظارت و کنترل بازار است/ مدیریت اسلامی خواسته مردم از اصناف
به گزارش شستون؛ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن به همراه جمعی از پرسنل این نهاد، با حضور در اداره صنعت معدن و تجارت این روز را به رئیس و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد: نامگذاری روز ملی صنعت و معدن خود گویای اهمیت جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ در جامعه است.

نکویی با اشاره به اینکه اصناف در تمام مراحل انقلاب همراه مردم بوده اند گفت : در تمامی ادوار از جمله جنگ تحمیلی بسیاری مشکلات از جمله تامین ارزاق و مایحتاج مردم با همراهی اصناف مرتفع و تداوم آن نیز موجب موفقیت های بی شماری در کشور شد.

وی گفت : اگر اصناف در حوزه‌های تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، نظارت و کنترل بازار حضور داشته باشند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود : مردم در شرایط اقتصادی فعلی، انتظار دارند بازار به حال خود رها نشود تا به خصوص به قشر ضعیف فشاری وارد نشود.

وی گفت : مدیران متولی بازار شامل اصناف، اتحادیه ها، صنوف، مغازه داران و بازاریان باید بازار را به شکلی اسلامی مدیریت کنند.

خبرنگار: مهران خاکی زائی

انتهای پیام/
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 19118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *