فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد

5 مرداد 1399 ساعت 8:11

حسین نکویی در دیدار با مدیر جدید آموزش و پرورش گفت: معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد که در بینش دینی ما نیز معلم ادامه دهنده ی راه انبیاء بوده و نقش روشنگری در جامعه را دارد .


به گزارش شستون؛ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به همراه حجت الاسلام انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان با میردوست خاشی مدیر جدید آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

 نکویی در حاشیه این دیدار بیان کرد: بی شک معلم ازجایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی نسبت به این جایگاه احترام قائل بود .


وی با بیان اینکه معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد، بیان کرد: در بینش دینی ما نیز معلم ادامه دهنده ی راه انبیاء بوده و نقش روشنگری در جامعه را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطر نشان کرد: نقش آموزش و پرورش در بین دانش آموزان و افراد جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و آموزش و پرورش می بایست این مهم را درآموزش های مقاطع مختلف تحصیلی لحاظ نماید.

نکویی گفت: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان داران نظام اسلامی توسط آموزش و پرورش رقم می خورد و مدارس اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

نکویی در پایان  ضمن تقدیر از زحمات امید گوری مدیر سابق برای مدیر جدید آرزوی توفیق داشت و عنوان کرد: همکاری بین بخشی از ادارات کلید واژه ی مهمی است که در صورت تحقق، بسیاری از مشکلات اداری شهرستان حل خواهد شد  و انتظار داریم آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مهرستان به ویژه بسیج دانش آموزی بتوانند در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19550

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/19550/معلم-نقش-مهمی-تربیت-نیروی-انسانی-متعهد-کار-آمد

شستون
  https://shastoon.ir