800
۰

وقتی امین حیایی تکواندو کار می‌شود/خوانندگی متفاوت شرکت کننده نوجوان در «عصرجدید»+فیلم

شب گذشته «عصر جدید» با اجراهای جذاب و متفاوت روی آنتن شبکه سه رفت.
وقتی امین حیایی تکواندو کار می‌شود/خوانندگی متفاوت شرکت کننده نوجوان در «عصرجدید»+فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین قسمت از دور دوم مسابقه «عصرجدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. قسمت چهارم به دو قسمت تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه قرار است در دو شب پخش شود. در این قسمت که پس از پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده بود، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند.
گروه تکاوران البرز در نخستین اجرای قسمت چهارم از دور دوم روی صحنه آمدند، این اجرا هم یادآور یک رزم اساطیری به یاد کاوه آهنگر و یک بزم ورزشی با تکواندو بود.
 
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -20:53
Fullscreen
 

آن‌ها سه رای مثبت داوران را دریافت کردند، البته آریا عظیمی نژاد رای منفی داد و گفت: بیش از اندازه شما خودتان را پشت داستان قایم کردید و برای من جذاب نبود، از طرفی چند خطا هم داشتید.
علیخانی درباره تفاوت اجرای این گروه با مرحله قبل گفت: اجرای قبل یک نفر جیغ می‌کشید، اما این بار چند نفر جیغ بنفش می‌کشیدند!
امین حیایی هم گفت: کاری ندارد و خودش جیغ بنفش را امتحان کرد.
 
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -2:10
Fullscreen
 
 
در ادامه مربی این گروه از مخاطبان خواست که این حرکات رزمی را فقط در باشگاه و زیرنظر مربی تجربه کنند و از امین حیایی دعوت کرد تا چند تخته را بشکند. حیایی هم با انرژی و به خوبی این کار را انجام داد.
در ادامه علیخانی درباره حواشی اجرای قبل مجید شرکت کننده نوجوان «عصرجدید» عنوان کرد: در دوره مقدماتی ما به خاطر اینکه مجید همزمان با درس خواندن و علاقه به خوانندگی در گچکاری کار می‌کرد، او را تشویق کردیم، اما در عین حال انتقاد‌هایی نیز داشتیم. اصل این انتقاد درست بود. البته تشویق ما این نبود که تایید کنیم در این سن بچه‌ها کار کنند. ما به دلیل غیرت و شرافتش، او را تشویق کردیم.
مجید معظمی در رشته خوانندگی تیتراژ سال ۸۶ ماه‌ عسل خود را محک زد و رای مثبت داوران را دریافت کرد. شرکت کننده نوجوان «عصر جدید» در زمان پخش این آهنگ فقط هفت ماه بوده و حالا ۱۴ ساله است.
 
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -21:36
Fullscreen
 
 
عظیمی نژاد ضمن تایید این اجرا گفت: من عاشق مدل خواندنش هستم چرا که یک لوطی گری در خواندنش دارد؛ بی هوا بدون مقصد.
علیخانی در پاسخ به سوال عظیمی نژاد درباره انتخاب خوانندگان ماه عسل گفت: این آهنگ برای سال ۸۶ ماه عسل بود. اوایل کار محسن یگانه بود و این آهنگ یکی از پرمخاطب‌ترین‌های تاریخ تلویزیون بعد از انقلاب بود.
وی ادامه داد: ما یک تیتراژ ابتدایی و پایانی داشتیم، جز بزرگان موسیقی کشور همه دوست داشتند که تیتراژ ماه عسل را بخوانند. اما تیتراژ پایانی همیشه قربانی می‌شد.
گروه ریسمونا، سومین اجرای روی صحنه را به نمایش گذاشتند. آن‌ها با ۴ کیلومتر «نخ»، شکل سیمرغ را  طراحی کردند. آن‌ها یک رای منفی از عظیمی نژاد دریافت کردند و او گفت: من بال زدن سیمرع را ندیدم.
 
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -6:12
Fullscreen
 
کد ویدیو
دانلود
 
 
البته بقیه داوران هم این حرف را تایید کردند، اما گفتند در قاب تلویزیون بهتر دیده می‌شود.
 
 
Play
Mute
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -4:07
Fullscreen
 
کد ویدیو
دانلود
 
 
قسمت چهارم مشابه ایام نوروز، به دو قسمت با هر شب دو اجرا تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه در دو شب متوالی پخش می‌شود و امشب ادامه اجرا‌ها پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 19561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *