800
۰

بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟

بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی چهارشنبه همین هفته بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟
به گزارش  شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی، چهارشنبه تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی ۲ تیم با شرایط متفاوتی رو به رو است، زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا دربی شماره ۹۳ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و قطعا از جذابیت‌های مسابقه کاسته می‌شود. این بازی تنها دربی بدون تماشاگر تاریخ نیست چرا که یک بار دیگر هم چنین اتفاقی رخ داده است.
سال ۱۳۷۳ برای اولین بار سایه شوم بازی بدون تماشاگر روی شهرآورد پایتخت افتاد و طرفداران ۲ تیم طعم تلخ فقدان تماشای زنده مسابقه باشگاه محبوبشان برابر رقیب سنتی را چشیدند. روز جمعه ۷ بهمن ۱۳۷۳ بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شد. این دیدار که دربی شماره ۳۹ به حساب می‌آمد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
دلیل محرومیت تماشاگران به درگیری‌های بعد از بازی رفت ۲ تیم در نیمه نهایی جام آزادگان برمی گشت. دربی شماره ۳۸ روز ۳۰ دی سال ۱۳۷۳ در ورزشگاه آزادی با حضور حدود ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد. این دیدار در حالی که تا دقیقه ۹۰ با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ در جریان بود، با درگیری بازیکنان به حاشیه رفت و نیمه تمام باقی ماند. درپی هجوم تماشاگران به داخل زمین جنجال عجیبی به وجود آمد.
کمیته انضباطی چند روز پس از پایان مسابقه بسیاری از نفرات ۲ تیم را محروم کرد و تصمیم گرفت که بازی برگشت در زمین بی طرف (بندرعباس) برگزار شود. همچنین با رای کمیته انضباطی استقلال با نتیجه ۳ بر صفر برنده بازی شد.
دربی شماره ۹۳ که قرار است چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اولین بازی بدون تماشاگر ۲ تیم در تهران و دومین دیدار بدون تماشاگر آن‌ها در تاریخ است.
این بازی راس ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 19973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *