800
۰
قطره‌هایی که دریا شدند؛

استمرار کمک‌های مومنانه در سراسر کشور/ این‌روزها مردم ایران مشق عشق می‌کنند

سومین گام از دومین مرحله نهضت کمک مومنانه همزمان با دهه پایانی ماه صفر در جای جای ایران بار دیگر به یاری نیازمندان شتافت تا کمکی برای شرایط سخت این روزهای اقتصادی و کرونائی باشد.
استمرار کمک‌های مومنانه در سراسر کشور/ این‌روزها مردم ایران مشق عشق می‌کنند
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین گام از دومین مرحله نهضت کمک مومنانه همزمان با دهه پایانی ماه صفر در جای جای کشور اسلامی ایران بار دیگر به یاری نیازمندان شتافت تا کمکی برای شرایط سخت این روزهای اقتصادی و کرونائی باشد.
اردبیل

پایان مرحله دوم کمک مومنانه در شهرستان اصلاندوز
حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز نیز در این مراسم به بیان اهمیت کمک به هم نوع براساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) پرداخت و گفت: یکی از مهمترین شاخصه هاو ویژگی های پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) انفاق در راه خدا و رسیدگی به وضعیت مستضعفین بود که به مومنین نیز این کار توصیه شده است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657936
 
اصفهان

کمک مومنانه پایگاه های بسیج همچنان تداوم دارد
طرح «پای کار اربعین» با تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کوثر همراه با اجرای گروه سرود یاوران آفتاب به مناسبت اربعین حسینی در اصفهان اجرا شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
البرز

برگزاری ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در استان البرز
به گزارش گروه استانی "تیتریک"؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز سه‌ شنبه در ششمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه استان البرز که در مصلای شهر کرج برگزار شد؛ افزود: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه، ۴۴ هزار و ۸۷۵ بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر که توسط خیرین تهیه شده  بین جامعه هدف توزیع می شود.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1658142
 
آذربایجان شرقی

مقطع سوم از مرحله دوم کمک مومنانه در آذربایجان شرقی کلید خورد
به گزارش آناج؛ مقطع سوم از مرحله دوم کمک مومنانه همزبان با ایام شهادت رسول اکرم، امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در آذربایجان شرقی کلید خورد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657947
 
آذربایجان غربی

اهدای ۱۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان‌غربی
به گزارش اروم نیوز، همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و در راستای رزمایش کمک مومنانه، ۱۱۶ سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، سرویش آشپزخانه و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیون ریال تحویل نوعروسان در سراسر آذربایجان‌غربی نیازمند شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
بوشهر

بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد
به گزارش سپاس ؛ توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار و ۶۰ بسته غذایی مابین نیازمندان شهرستان بوشهر در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با همکاری سپاه شهرستان بوشهر و گروه جهادی انجام شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657950
 
 
تهران

برگزاری پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در فیروزکوه
پنجمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در شهرستان فیروزکوه با بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفین، سپاه منطقه و خیرین شهرستان تهیه و با استفاده از نیروهای بسیج محله محور در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1658235
 
چهارمحال و بختیاری

برگزاری فاز سوم دومین مرحله از کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری
سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به تعامل و همراهی مردم، افراد خیر و نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص طرح کمک مومنانه، اظهار داشت:  اجرای این طرح که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، با قدرت در حال انجام است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
خراسان جنوبی

برگزاری مرحله سوم گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز مرحله سوم از گام دوم کمک مومنانه در خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد تومان در بسته‌ها و موارد مختلف کمک مومنانه توسط مردم انجام شده است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
خراسان رضوی

سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛  با اشاره به ادامه داشتن رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سپاه و لزوم تأمین مایحتاج ضروری نیازمندان توسط نهاده‌ای انقلابی و خیرین اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی بیش از 300میلیون ریال کمک‌های معیشتی به‌صورت اقلام خوراکی بین نیازمندان سبزواری توزیع شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
خراسان شمالی

برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی
رسول افضل جو؛ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: پویش لبخند رضایت در ادامه رزمایش مواسات جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می شود و تمام کانونهای بسیج فرهنگیان استان به‌صورت همزمان امروز بیست و یکم مهرماه یک برنامه محوری در این خصوص خواهند داشت.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
زنجان

توزیع 4500 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه استان زنجان
فرمانده سپاه ناحیه زنجان در مورد توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک همدلی و مواسات اظهار کرد: در این مرحله از کمک همدلی و مواسات بسیج شهرستان زنجان 4 هزار و 500 بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان است در بین محرومان توزیع می‌شود.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657939
 
سیستان و بلوچستان

امتداد مسیر کمک مومنانه با سبزپوشان انقلاب در سیستان و بلوچستان
علیرضا رهدار؛ معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: پویش لبخند رضایت در ادامه رزمایش مواسات جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار و کانون های بسیج یک برنامه محوری در این خصوص در دستور کار قرار دادند.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
فارس

برگزاری سومین گام از دومین مرحله کمک‌های مومنانه در استان فارس
سرهنگ دوم پاسدار سعدی محمدی جانشین سپاه ناحیه عشایر فارس در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: در راستای دومین مرحله نهضت کمک مومنانه با همت خیرین، همکاری نهادهای مختلف و رده‌های سپاه عشایر استان فارس توانستیم بسته های معیشتی، پک های بهداشتی را بین نیازمندان جامعه عشایری استان توزیع کنیم.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1658226
 
قزوین

برگزاری گام سوم از دومین مرحله کمک مومنانه در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در همایش روز وقف و مواسات در امامزاده حسین(ع) با عرض تسلیت ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: زمانی که با بحران‌ها مواجه می‌شویم بیشتر قدر برنامه‌های دینی خود را خواهیم دانست.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1658046
 
قم

توزیع 6 هزار و 500 بسته معیشتی در قم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم اظهار داشت: ما تا آخر و تا هر زمانی که نیاز باشد پای کار هستیم سپاه و بسیج قم در مسئله کمک های معیشتی و کمکهای مومنانه در قالب مواسات و همدلی به خوبی عمل کرد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1658049
 
کردستان

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از امروز شاهد اجرای پویش سراسری لبخند رضایت هستیم و در این مرحله بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
کرمان

اهداء 5 هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان استان کرمان
حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک‌های مومنانه به افرادی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب معیشتی شدند، قرارگاه های امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور و استان کرمان راه‌اندازی شدند.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657945
 
کرمانشاه

برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در کرمانشاه
حسن موحد؛ رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت خود از سد طوفانها و حوادث بزرگی عبور کرده و بسیاری از این حوادث را به فرصت تبدیل کرده است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
کهگیلویه و بویراحمد

ادامه کمک‌های مومنانه‌ در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد
ششمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه شهرستان بهمئی با حضور مسئولان شهرستانی و خیرین آغاز شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این این آئین گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک مومنانه به نیازمندان، بهمئی جزو اولین شهرستان هایی بود که به رهبر انقلاب لبیک گفت.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
گلستان

مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در گلستان برگزارشد
به گزارش گلستان ما؛ آیین سومین مرحله  توزیع متمرکز کمک های مومنانه در استان گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله گرگان برگزارشد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
گیلان

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در گیلان
سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه اجرای مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان اظهار کرد: اکثر گروه‌های جهادی، نهادها و مردم برای کمک به نیازمندان در رزمایش مواسات، فعالیت‌های خوبی داشتند.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
لرستان

نوبت سوم از مرحله دوم کمک‌های مومنانه لرستان برگزار شد
ماشاالله بازگیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد گفت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح خرم‌آباد توزیع‌شده است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
مازندران

نیازمندان مازندران بر سر سفره مهربانی کرامت رضوی
سومین مرحله نهضت کمک مومنانه در روز‌های پایانی ماه صفر با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی خیرین و بسیجیان در شهرهای مازندران برگزار شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
هرمزگان

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان
اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه آغاز رزمایش مرحله هفتم کمک مومنانه اظهار کرد: هفتمین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به همت خیرین، مردم، نهادها، مجموعه ها، صنایع، کارخانجات و ادارات در آستانه اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان برگزار شد که قریب به ۴۰ هزار بسته معیشتی را برای افراد نیازمند تهیه کرده است.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657957
 
همدان

اجرای رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج دانشجویی نهاوند
در راستای رزمایش کمک مومنانه تعداد ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ بسته مواد غذایی در بین افراد و خانواده های نیازمند نهاوندی توزیع شد.
 
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
 
 
مرکزی

آیین رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی برگزار شد
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه که در مصلی اراک برگزار شد با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی، سپاه روح الله و کمیته امداد در امر مبارزه با بیماری کرونا و تهیه بسته های کمک مومنانه گفت: امروز خدا را بیش از هر زمانی شاکر هستیم علیرغم همه توطئه ها و نقشه های خبیث دشمنان ایران اسلامی، سازندگی، کمک مومنانه و مواسات متوقف نشده است و این نشان از به کارگیری اراده ها و همت های جوانان باغیرت ایرانی است.
گزارش کامل را در لینک زیر بخوانید
https://www.dana.ir/1657940
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 20571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *