800
۰
در دیدار با خانواده شهدا عنوان شد؛

زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است/ شهیدان چشم و چراغ هدایت جامعه هستند

جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با خانواده معظم شهدا در شهر جالق سراوان دیدار کردند.
زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است/ شهیدان چشم و چراغ هدایت جامعه هستند
به گزارش شستون، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان  به همراه حجت الاسلام والمسلمین موحد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان  و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با خانواده شهیدان اربابی ، دهانی حسین زهی و اربابی سرجو دیدار و گفتگو کرد.

سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این دیدار گفت:  زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آثار آنها و همچنین تجلیل و تکریم خانواده های شهیدان در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه شهیدان با ایمان و باور قلبی قدم در راه شهادت نهادند، افزود: راه شهادت، مسیری است که شیرینی اجر و پاداش آن تمام نشدنی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در راه تحقق آرمان های شهیدان ثابت قدم باشیم و از ارزش هایی که این شهیدان خلق کرده اند، حفاظت و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحد مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان نیز در این دیدار، تداوم راه شهدای والامقام را بزرگ‌ترین قدرشناسی از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان عنوان کرد و گفت: راه راستین شهدای والامقام، راه سعادت و رستگاری است و تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار می‌رساند.
وی در ادامه همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهید، آنان را چشم‌ و چراغ جامعه دانست و افزود: خانواده شهدا با ایثار فرزندان عزیز خود بالاترین درجه گذشت را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 20597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *