800
۰
در تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

توزیع 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان/ ۱۱۰ گروه جهادی در عرصه سلامت در حال فعالیت هستند

در تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه و خدمت بی منت سپاه 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان میان افراد نیازمند در حال توزیع است.
توزیع 30 هزار بسته معیشتی و بهداشتی  توسط سپاه در سیستان و بلوچستان/ ۱۱۰ گروه جهادی در عرصه سلامت در حال فعالیت هستند
به گزارش شستون،  رزمایش خدمت بی منت سپاه پاسداران با حضور مسیول  قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه قدس حنوب شرق کشور، فرماندار شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران صبح امروز در سیب و سوران آغاز شد.
 
علی اکبر جعفری معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه و خدمدت بی منت سپاه در سیب و سوران گفت: آغاز رزمایش خدمت بی منت از بلوچستان آغاز و بالغ بر30هزار بسته معیشتی و بهداشتی تا پایان رزمایش قراراست در سراسر استان توزیع شود.
 
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار توزیع اقلام و مواد غذایی  توزیع ماسک نیز در برنامه های محرومیت زدایی این قرارگاه قرار دارد که در شهرستان سیب و سوران اجرا شد.
 
 
معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد:  سپاه پاسداران 648 خدمت را به مردم ارائه داده که می توان  به ساخت سرویس بهداشتی، احداث مدرسه، ریل و کارخانه و.... اشاره کرد.
 
جعفری بابیان اینکه شرایط کرونا به اقتصاد داخلی فشار زیادی وارد کرده و سپاه باز هم وارد میدان شد تا با خدمت بی منت خود بتواند باری از دوش ملت ایران بردارد، تصریح کرد: از زمانی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد 136میلیارد تومان در  استان سیستان و بلوچستان هزینه شد ه و  110گروه جهادی به‌عنوان عاملان سلامت در استان مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.

هاشم جهانتیغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران نیز با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، بیان کرد: با توجه به سیوع ویروس کرونا در کشور و استان سیستان و بلوچستان، گروه های جهادی بسیج شهرستان بدون مزد و دستمزد و جهادگونه وارد میدان شدند و اقدام به گندزدایی و ضد عفونی اماکن پر ازدحام و آلوده کردند.

وی گفت: همپچین باتوجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم منطقه، با کمک خیرین و سپاه بسته های معیشتی و غذای گرم میان شهروندان و روستاییان توزیع شده است.
 
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 20667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *