رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نوع مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران باید جهادی باشد

21 آبان 1399 ساعت 8:59

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با شهدا عهد بسته‌ایم که نوع مدیریت بنیاد شهید باید جهادی باشد و برای تحقق این امر لازم است سفرهای استانی را جدی بگیریم و مشکلات را در استانها بررسی و برطرف کنیم.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: با شهدا عهد بسته‌ایم که نوع مدیریت بنیاد شهید باید جهادی باشد و برای تحقق این امر لازم است سفرهای استانی را جدی بگیریم و مشکلات را در استانها بررسی و برطرف کنیم.
 
وی افزود: اشتغال و مسکنِ جامعه ایثارگری از جمله مباحثی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم با ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات این حوزه را رسیدگی و برطرف کرد.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: زمین هایی برای احداث ۵۰ هزار واحد در ۲۰ استان طی شش ماه تعیین تکلیف شده که نسبت به ۱۷ سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم.
 
وی ساماندهی گلزار شهدا و حل مشکلات درمان جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید معرفی کرد که در حال پیگیری است و بخشی از آنها به نتیجه رسیده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 20789

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/20789/نوع-مدیریت-بنیاد-شهید-امور-ایثارگران-باید-جهادی-باشد

شستون
  https://shastoon.ir