نبود فکری لطمه‌ای به تیم نمی‌زند؛

پرورش‌خواه: استقلال اصلاً برنامه‌ای ندارد/ سرمربی باید حواشی را از تیم دور کند

11 آذر 1399 ساعت 11:14

مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.


به گزارش شستون؛ بهروز پرورش‌خواه، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط فعلی آبی‌های پایتخت اظهار داشت: شروع مسابقات لیگ برتر همیشه با مشکلاتی مواجه بوده و هفته‌های اول لیگ به شناخت بیشتر تیم‌ها از یک‌دیگر سپری می‌شود. استقلال هم نشان داده که فعلاً از ثبات مناسبی برخوردار نیست و عملکرد تیم با فرازونشیب‌های زیادی روبه‌روست.
وی در ادامه صحبت‌هایش و با اشاره به بازی استقلال مقابل پیکان افزود: پیکان هم تیم خوبی‌ست و تارتار مربی خوبی نشان داده است. امیدوارم استقلال بتواند با یک نمایش خوب و عملکرد مناسب پیروز این بازی لقب بگیرد. استقلال اگر ادعای قهرمانی دارد نباید از این امتیازات ابتدای فصل به‌راحتی بگذرد.

پرورش‌خواه در مورد تغییر فرم بازی استقلال با هدایت فکری عنوان کرد: هر مربی تاکتیک‌ها و تفکرات مخصوص به خودش را دارد اما من استقلال استراماچونی را بیشتر دوست داشتم چون به فوتبال تهاجمی پای‌بند بود. البته تیم فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق هم بازی روانی را ارائه می‌داد اما وضعیت فعلی استقلال با این سیستم بازی اصلاً خوب نیست. برنامه‌های محمود فکری هنوز توسط ترکیب دریافت و اجرا نشده و این موضوع باعث می‌شود تا استقلال خوب بازی نکند.
مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص چند بازی اخیر آبی‌ها بیان کرد: از طرز بازی استقلال راضی نیستم و خریدهای تازه هم هنوز نشان نداده‌اند که در حد نام استقلال هستند یا نه. تیم اصلاً دل‌چسب بازی نمی‌کند و این 2 بردی هم که به‌دست آمد از روی بازی زیبا نبود. مقابل صنعت‌مس که دو نیمه کاملاً متفاوت را داشتیم و در برابر ماشین‌سازی هم تنها با یک ضربه آزاد و بدون برنامه خاصی به 3 امتیاز رسیدیم.

وی به اتفاقات بازی استقلال با فولاد هم اشاره داشت و تاکید کرد: در اهواز هم که حواشی امان استقلال را برید و بازی را باختیم. تیم باید آرامش داشته باشد و از حاشیه‌ها دور باشد، نه این‌که بیش‌تر به آن دامن بزنیم. این‌که فولادی‌ها در خانه خود بخواهند حاشیه‌سازی کنند امری طبیعی‌ست اما سرمربی و بازیکنان تیم استقلال باید خویشتن‌دار باشند.
پرورش‌خواه درباره عدم حضور فکری در تقابل آبی‌ها با پیکان گفت: بی‌تاثیر نیست اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی هم به‌وجود بیاید. آقای مرفاوی و آقای مظلومی تجربه لازم را برای نشستن روی نیمکت دارند و نبود محمود فکری آن‌چنان به‌چشم نخواهد آمد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 21081

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/21081/پرورش-خواه-استقلال-اصلا-برنامه-ای-ندارد-سرمربی-باید-حواشی-تیم-دور-کند

شستون
  https://shastoon.ir