800
۰

سهم عادل از درآمد لایو ای.اف.سی چند؟

عادل فردوسی پور هم سهم خودش را از این سود و درآمد برمی دارد.
سهم عادل از درآمد لایو ای.اف.سی چند؟
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاچی در میادین ورزشی، درآمد فدراسیونهای فوتبال از مسابقات به شدت کاهش پیدا کرده به همین دلیل به درآمدزایی از طریق فضای مجازی رو آورده اند.
در این شرایط ای اف سی با توجه به شناختی که از حواشی داخلی فردوسی پور دارد، او را به عنوان گزارشگر گزارش لایو فینال جام باشگاههای آسیا از صفحه اینستاگرام فارسی خودش معرفی کرده تا با جذب مخاطب و فالور بتواند کسب درآمد کند.
در نتیجه بعد از اعلام خبر گزارشگری فردوسی پور، تعداد فالورهای صفحه ای اف سی چندین برابر شد؛ در واقع این فدراسیون به هدف خود نزدیک شد چرا که هر کلیلک و ویوی بیشتر بازی، یعنی دلار بیشتر برای ای.اف.سی.
طبیعتا عادل فردوسی پور هم سهم خودش را از این سود و درآمد برمی دارد.
اما چه چیز عاید رسانه های داخلی و فعالین فضای مجازی می شود؟ آیا جز فوت کردن در دعواهای سرکاری بین فروغی و فردوسی پور و تحلیلهای توهمی و تخیلی برای ما عایدی دیگر هم دارد؟
عیش و نوشش را سعودی‌ها و قطری‌های ای اف سی می کنند و عادل خان! دعوا و فحش خوری‌اش را رسانه ایها و مردم و کاربران فضای مجازی؛ مظلومیتش هم نصیب عیسی آل کثیر می شود و میلیونها هوادار پرسپولیس که با حق کشی، گلزنشان را از فینال محروم‌کردند و این روزها هیچکس حتی یادش هم نیست!
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 21313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *